РешеноOptimus Mēbeles - Neatgriež naudu par pasūtījumu, ko nevar izpildīt
Veic pasūtījumu Optimus Mēbeles mājas lapā, ar piegādi uz konkrētu veikalu. Rēķinu saņēmu e-pastā un nekavējoties veicu apmaksu. Pēc brīža zvanīja darbiniece un informēja, ka konkrēto mēbeli nevarot piegādāt, jo noliktavā vairs neesot. Piedāvāja man pašai braukt uz Gulbenes vai Balvu veikalu, jo tur vēl esot piejama pasūtītā mēbele ekspozīcijā, t.i. saliktā veidā. Par cik, tāda braukšana man prasīja lielus papildus izdevumus, tad vienojāmies, ka samaksāto naudu man atgriezīs dažu dienu laikā. Uzrakstīju iesniegumu, nofotografēju un aizsūtīju un e-pastu. Vēlreiz pārzvanīju un noskaidroju vai e-pasts saņemts un kad saņemšu savu naudu. Tā bija trešdiena. Man solīja uz nākamās nedēļas sākumu, jo pārskaitījumus veicot 2 reizes nedēļā. Pirmdienā zvanīju, lai noskaidrotu kad tieši pārskaitījums notiks. Un tad sākās "futbolēšana" no viena darbinieka uz citu, un katrs sola kautko citu, bet neviens nevar pateikt kad saņemšu atpakaļ savu naudu.
Izrādās, mana kļūda bijusi, ka es uzreiz apmaksāju rēķinu, jo vispirms esot jāsagaida zvans ar apstiprinājumu, ka rēķins tiešām ir apmaksājams. Šī kļūda man iespējams izmaksās vairāk kā 50 eiro. Es gan ļoti ceru, ka tiks rasts risinājums...
Pēc neatlaidīgas zvanīšanas nauda tika atgūta. Savukārt nākamajā dienā pēc naudas atgriešanas zvana vadītāja un liek izņemt sūdzību, pretējā gadījumā tikšot bloķēts mans e-pasts šajā lapā. Jā, likumā noteiktajās dienās viss iekļāvās, bet kādēļ jātracina klients, solot dažu dienu termiņu, kā arī, piestādot rēķinu pirms pārliecināšanās par preces pieejamību. Kādēļ jābalstās uz likumā noteiktajām 30 dienām, tas taču ir maksimālais laiks gadījumam kad jārisina kādas neskaidrības, nevis obligātais termiņš?!
Nepamatota sūdzība! Prasība par naudas atgriešanu ir apmierināta piecu darba dienu laikā un darāmo darbu rindas kārtībā nevilcinot laiku un likumdošanas normas robežās. Mums visi klienti ir vienlīdzīgi un pievēršamies lietām rindas kārtībā.
Izvēloties preci ar atzīmi AKCIJA un preces pieejamība ir ierobežota, diemžēl ir gadījumi, ka darījumu nav iespējams apmierināt dēļ preces atlikumiem. Ar katru klientu individuāli tiek runāts par iespējamiem risinājumiem.
Jā, prasība tika apmierināta. Bet vai tas notiku arī mierīgā ceļā? Nē. Jo katrs darbinieks sniedza citādāku informāciju, kas bija par pamatu neuzticēties teiktajam. Arī IZPĀRDOŠANĀ pirktai precei klients drīkst nevēlēties tērēt vairāk līdzekļu nekā sākumā plānots. Kā risinājums tika piedāvāta cita prece, kas nederēja dēļ izmēriem, braukt uz tiem veikaliem kur ir, organizēt piegādi no tiem veikaliem, kas prasīja lielākus naudas līdzekļus, ko nevarēju atļauties, tādēļ izvēlējos saņemt atpakaļ samaksāto naudu.
Visa šī padarīšana atkristu, ja uzņēmums sūtītu rēķinus tikai pēc tam, kad pārliecinās ka varēs izpildīt pasūtījumu. Ja zvans būtu bijis pirms rēķina, tad problēmas nemaz nebūtu. Līdz ar to nebūtu arī garās klientu rindas uz naudas atmaksu.
Uzņēmuma Optimus Mēbeles pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий