Optimus Mēbeles - Maldināšana
Noskatīju internetveikalā galdu, paņēmu brīvdienu, tērēju laiku un degvielu lai speciāli dotos uz blakus pilsētu pēc galda kurš rādījās pieejams uz vietas Madonas noliktavā. Atbraucot uz vietas un parādot preci ko vēlos nopirkt man atcirta ka tas ir paraugs un neviens priekš manis viņu ārā nejauks. Pasmējās ka varu pasūtīt ar piegādi uz savu pilsētu.
Uzskatu ka šī ir klientu maldināšana, un jānorāda ir ka tas viens galds kas rādās uz vietas nav pieejams nopirkšanai.
Madonas darbiniekiem arī vajadzētu piedomāt par attieksmi pret klientiem, visas mēbeles esmu pirkusi optimus, vairāk nepirkšu.
Cienījamais klients,
Paldies, ka dalījāties ar savu pieredzi un norādījāt uz radušos situāciju. Mēs ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām un nepatīkamo pieredzi Madonas veikalā.
Mēs pilnībā saprotam Jūsu neapmierinātību — informācija mūsu mājaslapā par preces pieejamību veikalā nebija pietiekami skaidra, jo netika norādīts, ka tas ir expo/paraugs. Šīs informācijas attēlošana mājaslapā šobrīd ir izstrādes procesā, lai turpmāk precīzi atspoguļotu preču statusu.
Lai mēs varētu rūpīgi pārbaudīt šo gadījumu un uzlabot procesu, lūdzu, nosūtiet īsu informāciju par preces nosaukumu un apmeklējuma datumu uz [email protected]. Tas palīdzēs mums novērst līdzīgas situācijas nākotnē.
Vēlreiz atvainojamies par sagādāto vilšanos. Jūsu atsauksme mums ir ļoti vērtīga, jo tā palīdz pilnveidoties un nodrošināt labāku klientu apkalpošanu.
Ar cieņu,
“Optimus Mēbeles” Klientu atbalsta nodaļa
Комментарии (5)
Nu tīri no personīgās loģikas ja es dotos pēc preces speciāli uz blakus pilsētu. Un kā jūs minējat ar tik daudz problēmām to noarganizet. Redzot ka ir pieejams tikai viens manu prāt gudrāk būtu piezvanīt noprecizētu. Kaut no domas vai tiešām viņš ir. Vai ar iespēju atlikt lai kāds cits nenopērk un nepatērētu lieki laiku. Bet nu katrs cilvēks iet pēc savas loģikas
Manuprāt ja prece rādās pieejama saņemšanai veikalā tad es aizbraucu un viņu saņemu.
Ja būtu kāds cits nopircis pa to laiku kamēr braucu, neko neteiktu, pašas vaina ka nepaspēju. Vienkārši ceru ka šis liks aizdomāties firmas pārstāvjiem ka nav jāmaldina klienti, ierosinājums - ieviest internetveikalā uzrakstu “paraugs, nopirkt nav iespējams”.
Nu tu taču varēji nopirkt paraugu neizjauktā veidā!
Tāda opcija netika piedāvāta.
Pirms kaut kur doties vienmēr ir jāparliecinās. Interneta informācijai ticēt nevar. Tāpat arī darbinieki var atbildēt, kad ir, jo sistēmā uzrādās, bet patiesībā nav vai paraugs. Es personīgi vienmēr zvanu un lūdzu arī fiziski pārbaudīt, ja ir iespējams.