Optimus Mēbeles darbiniekiem - Slikts serviss un attieksme
Pagājušā gadā nopirku virtuves sienas skapīti. Tagad, kad radās izdevība to samontēt un pielikt pie sienas, izrādās, ka skapīša komplektācija nav pareiza un durvju izmēri neatbilst karkasam. Vērsos veikalā, kur to iegādājos. Aizpildīju visus nepieciešamos dokumentus, pievienoju nepieciešamās bildes. Lūdzu nomainīt vai nu durvis vai karkasu. Uzņēmums principā atsakās veikt apmaiņu, jo esot pārāk ilgs laiks pagājis. Kaut gan pašu noteikumos ir minēts, ka drīkst pieteikt pretenzijas 2 gadu laikā. Vai man nav tiesību samontēt savas nopirktās mēbeles, kad vēlos? Un, vai uzņēmumam nav jālabo savu darbinieku kļūdas? Tā tak nav mana vaina, ka komplektētājs izsniedza nepareizu paku. Kamēr mēbeles nesākam salikt, tikmēr jau nevar zināt, vai viss atbilst. Uzskatu šo attieksmi par ļoti nekorektu. Domāju, ka vairs pie optima mēbeles neiegādāšos.
Добавить комментарий