РешеноOptimus Mēbeles - Bojātas mantas nemainīšana, ignorēšana.
Pirms jaunā gada iegādājāmies koridora iekārtu, vīrs salika to un ar šausmām saka paskat kā tā mala izliekusies. Nu labi ja jau nedaudz izliekusies gan jau nekas traks nav. Mhm... Līdz janvāra vidum.. Atveru durvis un izlūzt augšējā enģe. Ļoti jauki. Nepietiek ar to ka spogulis durvīm bij nolauzts (stūrītis) un vēl apakšējās durtiņas nav iespējams ielikt, jo ja pieskrūvē viņas, viņas laužas ārā enģes un nemaz netaisās ciet. Uzrakstu Optimus mēbelēm ka man tāda problēma viņi atsūta lapas par bojātu mēbeli es aizpildu. Pēc 15 dienām atnāk atbilde ka grīda ir šķība tāpēc skapja mala izliecās un izlūza enģe. Vai arī meistars nepareizi saskrūvēja. Tad es uzrakstīju atsūtiet savu meistaru lai jauc ārā un liek pa jaunam un sūtiet ekspertus lai skatās bij tā grīda šķība vai nē. Liktos mierā ja skapja cena grozītos ap 100 eiro bet cena viņam ir pāri pa 200€
Aizmirsu piebilst par ignorēšanu. Es viņiem rakstu viņi vairs neatbild
Uzņēmuma Optimus Mēbeles pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий