Optimus Mēbeles - apkalpošana
Iegādājoties mēbeles T/C DAUGA,veikalā ""Optimus"'mēbeles,nācās saskarties ar ļoti nepatīkamu attieksmi.Vispirms ,lai saņemtu mēbeles bija jādomā kā atgādāt uz mājām,jo pajautājot veikala darbiniekiem,tika saņemta atbilde, ka mēs par to neatbildam,un tās ir jūsu problēmas,kā nogādāt.Atvedot mēbeles mājās,tika konstatēts, ka ir vajadzīga profisionāla meistara palīdzība,lai sliktu mēbeles,jo pašam tas nebija iespējams,jo tādi instrumenti diemžēl mājas visiem nav,un tādi ir tikai veikala darbiniekiem,kas liek mēbeles kopā.Un cik ir zināms ka furnitura parasti jau tiek pielikta rūpnīcā.
Griezāmies ar lūgumu pie veikala vadītāja ,lai atbrauc cilvēki un saliek,uz ko tika saņemts daudz negatīvu atrunu,un teica ,lai vedam viniem atpakal,tad atkal vedam mājās,uz ko viniem tas bija uzspļaut,ka par katru reizi man ir jāmeklē tansports un nauda,kā rezultātā nenāca mums ka klientam pretīm,bet meklēja daudz visādu atrunu,lai tik nekas klienta interesēs netiktu darīts,atrunājās ar to ka ir jāraksta kat kadi paskaidrojumi,kuru izskatīs,ko darīt utt,kaut nebija neviena defekta,vai brāķa,jautājums bija tikai par to lai kāds saliktu.Tika beigas sameklēts cilvēks no citas firmās,kura rezultātā jautājums ,tika atrisināts nieka 10 min. Tātad mīļie pircēji,izdariet secinājumus,iegādājoties jebkādas mēbeles,un ja nebūs kaut kas kārtībā,naudu uz reiz neatgriež,un ar dīvānu,vai sekciju,braukāsiet uz to veikalu cik viņiem tas būs izdevīgi,jo diemžēl tik bagāts veikals nevar nodrošināt pats sev transportu,it īpāsi šādās situācijās un klientu nepieciešamības gadijumos.
Mēs pircēji strādājam veikala labā:( nevis veikals cilvēku laba
Добавить комментарий