РешеноOmniva.lv - Ļoti slikts un lēns pasūtījuma noformešanas serviss
Veicam 2 sūtījumu pasūtījumus omniva majas lapā, samaksājām turpat lapā caur luminor bankas interneta banku.
Nav pasūtijuma apstiprinājums, nav iespējas izdrukāt adrešu kartes, pazaudējām pus dienu komunicējot ar ''klientu servisu'', pieprasa maksājuma uzdevumus, tad atsūta kaut kādas miglainas adrešu karšu bildītes, kuras izprintējot sanāca miglainas bildes, nekad pakomāta svītrkodu lasītājs t ās neatpazīs!
Nav saņemti normāli pasūtījumu apstiprinājumi ar saikni uz adresi kartes izprintēšanu, ka tam būtu jabūt.
Murgs! Pus diena jāpazaudē un vel joprojām gaidam!
Sveicināti!
Ļoti Jums atvainojamies par sagādātājām neērtībām.
Diemžēl, dažreiz var rādīties sistēmas tehniskie traucējumi internetbankas savienojumā, līdz ar ko pasūtījums var netikt apstiprināts. Šajā gadījumā klientam ir jāiesniedz maksājuma uzdevumu no internetbankas, lai mēs apstiprinam pasūtījumu manuāli.
Mums ir ļoti žēl, ka šī situācija ir radusies ar Jūsu pasūtījumu.
Vēlreiz no sirds Jums atvainojamies par radušos situāciju.
Ar cieņu, Omniva
Paldies par atvainošanos.Tikai tas notiek regulāri un jau labu laiku ja pasūtījumu apmaksā Luminor DNB bankas interneta bankā.Esmu mēginājis maksāt Swedbank,nekad nav bijušas problēmas.Secinājums,laiks to sakārtot.
Комментарии (2)
Pilnīgi piekrītu. Man no Ķīnas preci ātrāk atsūtīja nekā preci nopērkot internetveikalāun no Rīgas līdz Jēkabpilija tā nāca visu nedēļu.
Nu kooo... respect. Es cienu pat ienaidnieku, ja tas atzīst savas kļūdas.