Omniva - Vienreizēja klientu apkalpošana
Tāda amizanta situācija sanākusi ar Omnivas paciņu, kurai vajadzēja pienākt jau decembra sākumā, bet, teju 3 nedēļas vēlāk, vēljoprojām neesmu to saņēmis. Mana kļūda, iespējams vajadzēja pirkt kaut kur uz vietas, bet domāju, ka mēneša rezerve ir pietiekoši, lai savu paciņu ar bērnu ziemassvētku dāvanām saņemtu. Divas dienas atpakaļ veicu zvanu uz klientu servisu, lai noskaidrotu, kas tur īsti ir ar to paciņu, teica, ka kaut kur pazudusi, lai pazvanot pēc divām dienām. Domāju labi, ziemassvētku trakums, drošvien padevu ziņu, pievērsu uzmanību, viss būs kārtībā. Šodien zvanu, cerot saņemt prieka vēsti, tā vietā saņemu pilnīgi tādu pašu atbildi – pazvani pēc divām dienām. Nu jau manī sāk iezagties neliela panika, līdz ziemassvētkiem laika nav daudz un vai savu paciņu saņemšu, nav ne jausmas. Cenšos izskaidrot klientu apkalpošanas cilvēkam situāciju, uzdodot jautājumu vai es vispār saņemšu savu paciņu līdz svētkiem. Iestājās klusums, un es tikmēr domāju, kādu atrunu es šoreiz dzirdēšu. Izrādās nekādu, otrā pusē jau sen bija nomests klausulis. Tātad mācība man un citiem, kas vēlas ar omnivu saņemt paciņas līdz ziemassvētkiem – sāc par pasūtīšanu domāt ap jāņiem. Nevēlos arī īsti omnivu saukt par krāpniekiem, jo ar tiem man vismaz būtu skaidrs, ka paciņu nesaņemšu, bet te, vēl kādu mirkli dzīvošu neziņā! Priekā un labāku veiksmi citiem dāvanu meklētājiem!
Labdien!
Atvainojamies, ka esam radījuši Jums neērtības.
Tomēr, lai detalizēti atbildētu un komentētu Jūsu aprakstīto situāciju, mums būtu ļoti svarīgi zināt sūtījuma numuru, lai saprastu kāpēc un kādas problēmas ir radušās.
Ar cieņu,
Omniva
Комментарии (1)
kautkā pēdējā laikā ar to Omnivu nav kautkas kārtībā. Nav spējīgi laicīgi visu piegādāt.