Omniva - Treša diena ka mans sutījums ir pie kurjera un nav piegadats.
Kāpēc kurjers raksta pie izsekošanas nr. Ka adrese nav pieejama, ja es pat neesmu saņēmusi sms un nav zvanījis. Ir rakstīts ka piegadas 1-2 dienu laika un trešajā diena pat to nedara? Zvanot omniva pat nevar neko īsti pateikt. Kāpēc tad vienkārši nevar nomainit piegādes veidu, piemeram lai piegāde uz tuvāko omnivas pakomatu, mana gadījums tas būtu Bauska. Izvēlējos atrako piegādes veidu un beigas savu sūtījumu jāgaida nedēļu. Ļoti esmu neapmierināta. Pirmo reizi izvēlējos omnivas kurjeru un pēdējo reizi!
Labdien!
Atvainojamies Jums par sūtījuma aizkavēšanos!
Šobrīd Omniva ir strauji palielinājušies sūtījumu apjomi, tāpēc sūtījumi var kavēties par 2-3 dienām, tomēr mēs daram visu iespējamo, lai tie tiktu nogādāti klientiem pēc iespējas ātrāk.
Aicinām Jūs sazināties ar mūsu klientu atbalsta centru, zvanot uz 27042424 vai rakstot uz [email protected]. Mēs ar prieku palīdzēsim Jums un precizēsim konkrēti Jūsu sūtījuma atrašanas vietu un izsekošanas statusa skaidrojumu.
Ar cieņu, Jūsu Omniva
Комментарии (3)
Pārāk bieži , viss jau būtu ok, ja nebūtu sūtījuma pēdējā izņemšanas diena. Vai tiks segts sūtījumā zaudējums - diezvai
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Tak Omniva jau vairākkārt ir rakstijusi, ka sakarā ar šā brīža situāciju valstī viņu darba apjoms ir krietni palielinājies.
Un tas ir saprotams, ka cilvēki tagad izvēlās sūtijumus veikt paši neizmantojot transportu u.t.t.
Būsim taču saprotoši, tik tiešām grūti pagaidīt kādu dienu ilgāk ?