Omniva - Slikts serviss, pazaudēts sutijums
Uzņēmums nodarbojas ar sūtījumu pārvadājumiem pakomatos.
1. Manu sūtījumu pazaudēja(jau otro reizi ir šāda problēma)
2. Klientu apkalpošana ir ļoti zemā līmenī, piezvanīju, lai pateiktu, ka sūtījums nav paredzētajā skapīti, atvainošanās vieta saņemu atrūcienu, ka lai nemaz neiedomājos, ka šajā dienā kaut kas tiks atrisināts.
3. Kad zvanīju pēc vairākām dienām, lai noskaidrotu, kāpēc neesmu nekādu atbildi saņēmusi, uzzināju, ka neviens nemaz nav izskatījis manu pieteikumu un ja es nebūtu šodien piezvanījusi, mana lieta būtu izbeigta un vispār varētu par savu paku aizmirst. Atkal visu dienu bija jāgaida, kad atzvanis.
4. Paka tika izsūtīta no interneta veikala, vakarā saņēmu atbildi, ka omniva vispār nezina, kur mans sūtījums atrodas un lai sazinās ar viņiem interneta veikals, kurš izsūtīja.
Es nezinu, ko šis uzņēmums iedomājas, kāpēc cilvēki lieto viņu pakalpojumus, bet klienti vēlas saņemt savu preci un plānotajā laikā. Jau pirmajā reizē, kad preci nesaņēmu, nevarēju bērnam uzdāvināt dāvanu.
P.s. Man nav ne jausmas, kad saņemšu savu paciņu šoreiz.
Ja ir izvēle, ieteiktu izmantot jebkurus citus kurjera/ pasta pakalpojumus.
Добавить комментарий