Omniva - Slikts serviss
Pasūtot preci no interneta veikala, samaksāju par piegādi ar omniva pakomātu. Saņemot sms ar zinu, ka prece piegādāta, dodoties pie pakomāta un ievadot kodu-atveras tukša kastīte, bez sūtījuma. Omniva klientu tālrunis neatbild pēc vairākām 5 minūšu gaidīšanām. Aizsūtot epastu, man atbild, ka esiet saņēmuši savu sūtījumu. Pēc lūguma apskatīt kameras un pamanīt, ka sūtījuma norādītajā kastītē nebija, saņemu zinu, ka iespējams 3 dienu laikā tas tiks atrisināts.
Sveika, Zane!
Mēs no sirds atvainojamies Jums par sagādātājam neērtībām. Izskatās, ka skapītim bija tehniskā problēma. Mēs pārliksim Jūsu sūtījumu pēc iespējas ātrāk jaunajā skapītī. Jums pienāks jaunā SMS ar durvju kodu.
Vēlreiz atvainojamies par radušos situāciju.
Ar cieņu, Omniva
Добавить комментарий