Omniva - Slikts serviss
Pēc dabas esmu diezgan mierīga persona, bet nu šoreiz nevaru paklusēt. Decembrī i-netā pasūtīju grāmatu caur Omnivas Pakomātu. Tā kā ļoti šo grāmatu gaidīju (jo nācās gaidīt, kamēr grāmatu saražos) , tad 09.02. Saņemot sms par to, ka sūtījums ir ievietots pakomātā pie Kandavas Maxima X, biju ļoti priecīga. Man prieks beidzās brīdī, kad ierados pie pakomāta un nevarēju šo grāmatu saņemt, jo nedarbojās ekrāns. Uzzvanīju uz Omnivas klientu tālruni, teicās, ka problēma esot, bet tiklīdz tā tiks novērsta, tad man tiks paziņots (otrajā reizē 13.02. , kad zvanīju, man pateica, ka problēma neesot bijusi) . Pirmdien saņēmu sms, ka paciņa pakomātā glabāsies līdz 16.02. , pirmdien atkal devos pie pakomāta un nekā un tā līdz 16.02. Vēl joprojām pakomāts nav salabots. Un es nedzīvoju Kandavā, man katru reizi nākas braukt 12km līdz pakomātam. Esmu zvanījusi jau 4 reizes, šodien pie pakomāta stāvēja vēl trīs cilvēki, kas nevarēja saņemt savus sūtījumus. Katru reizi, kad es zvanu, man tikai atrunājas. Šī viennozīmīgi bija pēdējā reize, kad caur šo pakomātu kaut ko sūtu. Protams, cerība vēl nav zudusi (kaut gan palasot atsauksmes, neviešas labas domas) un cerams, ka pie grāmatas tikšu, bet sadarboties ar šo firmu nevienam neiesaku.
Комментарии (2)
Izklausas pamatota sūdzība.
es atkal varētu pasudzeties ka grāmatas ir neadekvāti dārgas un ja tādas pērk tad vajag bezmazvai dzivokli par vienu istabu lielāku ... diezvai grāmatnīcas sniedz mākleru pakalpojumus ...tur jau tā lieta.. un ja pēc viņas - ceļu pie tevis čakarē..nav labi.. . ir jaasudzas...