Omniva - Slikts serviss
Diemžēl, paša neuzmanības dēļ, pieļāvu kļūdu, norādot nepareizu tālruņa numuru sūtītājam, kā rezultātā nevarēju saņemt skapīša kodu. Taču situāciju gan es, gan sūtītājs, centāmies atrisināt, sazinoties ar Omnivu. Pilnība neatsaucīgi darbinieki, nav iespējams sazvanīt, jo visas zvanu līnijas ir “aizņemtas” nedabiski ilgu laiku, zvanīju 3 darba dienas pēc kārtas un ļoti ilgu laiku gaidīju, kad kāds atbildēs, uz ziņām neatbild, neatbild arī laikā uz epastu (bija norādīts, ka max 3 darba dienu laikā atbildēs uz vēstuli, taču atbildēja vēlāk, kad, diemžēl, paciņa jau ir izņemta no pakomāta). Ļoti slikta pieredze, savu paciņu tā arī nesaņēmu un acīmredzot arī nesaņemšu. Neiesaku izmantot Omnivu, jo, kad rodas problēmas, uzņēmums ir pilnībā vienaldzīgs par tām un klientu apkalpošana ir briesmīga…
Labdien!
Mums ir patiesi žēl, ka Jums bija radušies sarežģījumi saistībā ar sūtījuma saņemšanu un saziņu ar klientu atbalsta centru. Saprotam, cik nepatīkama var būt šāda situācija, un atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Mēs veiksim nepieciešamās darbības, lai novērstu šādu situāciju atkārtošanos nākotnē.
Ar cieņu,
Omniva
Комментарии (1)
Paralēli tak arī uz e-pastu atnāk informācija par to, kad ir atnākusi paciņa un kāds ir kods...