РешеноOmniva - Slikts serviss
Pasūtījums iegādāts 28 novembrī paredzamā piegāde bija uzrādīta 4 decembris. 5 decembrī izsekošanas vietnē redzams ka paka ir nodota kurjeram līdz šim kas ir 17 decembris informācija nav mainījusies. Sazinoties ar omnivas atbalstu katru dienu viens un tas pats paka būs rīt vai parīt pectam atkal rīt vai parīt. Nekad mūžā vairs neizmantošu omnivu un arī citiem neiesaku. 😡
Sveiki!
Mums ir patiesi žēl, ka Jums ir nācies saskarties ar šādu situāciju.
Pārbaudot konkrēto gadījumu tika konstatēts, ka sūtījuma piegāde sākotnēji ir bijusi kavēta, jo saņēmēja dati ir bijuši norādīti nekorekti. Attiecīgi, Omniva gaidīja datu precizējumu no nosūtītāja, lai varētu turpināt veikt sūtījuma piegādi.
Atzīstam, ka, pēc datu labojuma piegāde ir par ilgu aizkavējusies un atvainojamies Jums par to.
Informējam, ka šobrīd darām visu iespējamo, lai sūtījumu piegādātu iespējami ātri.
Atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām.
Ar cieņu,
Omniva
Добавить комментарий