Omniva - Slikts serviss
Divas reizes vienas nedēļas ietvaros divi sūtījumi bez iepriekšējas brīdināšanas un mana akcepta saņemšanas šādu darbību veikšanai tika pārvirzīti uz citu pakomātu. Uz pakām melns uz balta uzdrukāta uzlīme, ka piegādes adrese ir Ulbrokas ielas maxima x pakomāts, bet abas reizes paka ievietota pakomātā t/c augusts pakomātā saharova ielā. Sazvanoties ar klientu centru, darbiniece aizbildinās ar uzņēmuma iekšējo politiku, kas pakomāta noslodzes gadījumos ļaujot viņiem sūtījumus ielikt citā pakomātā. Lieki teikt, ka patērētāja viedokli, vai viņš tam piekrīt, vai arī ir ar mieru gaidīt, kad atbrīvosies vieta patērētāja izvēlētajā pakomātā, uzņēmums neuzskata par lietderīgu noskaidrot. Paldies, vairs omniva pakalpojumus neizmantošu. Citas kurjerkompānijas ar šādu pašdarbību par laimi nenodarbojas.
Labdien!
Mums ir patiesi žēl, ka minētās situācijas dēļ ir radušās neērtības. Ja kādreiz vēl sastopaties ar šādu situāciju, kad izņemšana pakomātā, uz kuru sūtījums pārvirzīts, Jums nav ērta, tad aicinām sazināties ar klientu atbalsta centru un pieteikt pārsūtīšanu uz sākotnēji paredzēto pakomātu.
Vienlaikus vēlamies paskaidrot, ka gadījumos, ja norādītajā saņēmēja pakomātā ir radušies tehniski traucējumi, īpaši liela noslodze u. tml., kas var apgrūtināt sūtījuma savlaicīgu piegādi, Omniva SIA ir tiesības novirzīt sūtījumu uz citu tuvāko pakomātu, atbilstoši Omniva SIA sūtījumu pakalpojumu standarta noteikumiem, 11.5. punktu.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Ar cieņu,
Omniva
Комментарии (5)
"Citas kurjerkompānijas ar šādu pašdarbību par laimi nenodarbojas."
Ittella sūtījumus ir ievietojusi nevis tikai otrā pilsētas pusē, bet pāris reizes arī citā pilsētā.
Man personīgi šādas problēmas, ka pasūtījumi tiktu ievietoti citā, ne sevis izvēlētajā pakomātā, ar citiem kurjerdienestiem par laimi nav bijušas - nedz Itellu, nedz DPD, nedz Latvijas pasta pakomātu, nedz Venipak. Līdz ar to mana sūdzība ir tieši par Omnivu. Omnivai šie diemžēl nav pirmie gadījumi, bet nu jau tā pašdarbība ir pārāk sistemātiska palikusi.
Omnivu bieži vien ir lētāka līdz ar ko biežāk izmantota. Ja būs pārpildīts, tad citi arī pārvirzīs.
Nodarbojās, nodarbojās. Es labāk saņemu nedaudz tālāk nevis pēc nedēļas vai mēneša.
Katram savs. Ja es kafejnīcā pasūtu frikadeļu zupu, man nevajag nest kāpostu zupu, jo, redz, maltā gaļa beigusies. Ja tas nav tas, ko izvēlējos, ir jābūt iespējai no šādas alternatīvas atteikties. Tā ir Omnivas problēma, ja nevar sakārtot savu loğistiku. Ja kāds pakomāts ir pārpildīts, lūdzu, uzlieciet opciju, ka šo pakomātu piegādēm uz doto brīdi izvēlēties nevar, un problēma atrisināta.