Omniva - Slikts serviss
Gribēju sūtīt paciņu no Alūksnes uz Jelgavu.10. Apŗilī ieliku sūtījumu plkst.7;30.
11. Aprīlī 00;45 tas ir šķirošanas centrā, tagad ir 12. Aprīļa vakars, sūtījums nav piegādāts. Sazvanīt klientu centru neizdevās, varbūt mans numurs ir ''melnajā sarakstā'', jo esmu zvanīJusi par novēlotu piegādi arī agrāk. Kāpēc tad reklamē-no pakomāta uz pakomātu piegādājam otrā dienā?
Labdien,
Atvainojamies, ja esam radījuši Jums neērtības. Diemžēl pēc situācijas raksturojuma nevaram identificēt konkrēto situāciju.
Lūdzam sazināties telefoniski uz 27042424 vai rakstot uz e-pastu [email protected] un norādot sūtījuma numuru, lai varam pārbaudīt minēto situāciju.
Ar cieņu,
Omniva
Комментарии (1)
Nopietni? Es nekad neceļu paniku, ja neatnāk pēc divām dienām. Neuzskatu par novēlotu, ja atnāk pēc trim. Un kur nu vēl zvanīt par to un sūdzēties.
Prātiņ nāc mājās.