РешеноOmniva - Slikts serviss
Vnkš šausmīgs serviss! Biju pasūtījusi drēbes no internetveikala, bija noteikts laiks, ka saņemšu to 14.04. , atnāk īsziņa uz telefonu, mans sūtījums ir ievietots pakomata Jaunpiebalgā, bet es dzīvoju Ikšķilē. Labi, zvanu uz omniva, it kā tikām galā ar visu, un manus sūtījumus ir piefiksējuši, ka jānosūta uz noteiktu adresi, un apsola ka sūtījumus saņemšu trīs darbadienu laikā. Ok, paiet divas dienas, man atnāk atgādinājums, ka man Jaunpiebalgas pakomatā vel joprojām stāv viens sūtījums. (bet bija divi) izrādās, vienu sūtījumu ir paņēmuši, otru nē 😡. Ok, zvanu atkal uz omniva, paskaidroju situāciju, atkal piefikseja visu, tagad sanāk, ka abas pakas tomēr nesaņemšu apsolītājās trijās briesmīgi, dēļ šādas cūciskas attieksmes, es netiku uz savu plānoto pasākumu, brīvdienas sabojātas, garastāvoklis arī, nervi čupā🤦😡
Labdien,
Uzņēmuma vārdā atvainojamies par radītajām neērtībām. Skaidrojam, ka situācija ir izveidojusies vairāku apstākļu sakritības rezultātā – proti, sākotnēji nosūtītājs (interneta veikals), kurā pasūtītas preces, ir norādījis nepareizu piegādes adresi. Kā arī jau sūtījuma pārsūtīšanas procesā ir radusies cilvēciska kļūda. Vēlamies informēt, ka sūtījums šodien tiks izņemts no Jaunpiebalgas pakomāta un cik ātri vien iespējams tiks piegādāts uz Ikšķiles Maxima X pakomātu. Tiklīdz sūtījums tiks ievietots pakomātā Jūs saņemsiet īsziņu ar durvju atvēršanas kodu.
Ar cieņu,
Omniva
Veikals ir norādījis pareizo adresi!biju ar viņiem sazinājušies.ta ka nevajag vainu tagad pārlikt uz internetveikalu!
Добавить комментарий