Omniva - Slikts serviss
Šodien saņēmot savu paku no Asos, biju nepatīkami pārsteigta. Mana paka bija pilnīgi atvērta... Acīmredzot, strādniekus ļoti interesēja tas, kas ir iekšā. Atvainojiet, bet es uzskatu, ka tā ir neprofesionāla attieksme pret saviem klientiem.
Labdien, mums no sirds žēl, ka Jums ir nācies saskarties ar šāda veida situāciju!
Saprotam Jūsu vilšanos. Turpmāk sekosim līdz, lai šādus gadījumus novērstu.
Atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām!
Ar cieņu, Omniva
Комментарии (2)
Nekas nepazuda no jūsu sūtijuma? Domāju, ka paka vienkārši atplīsusi pārvadajot to, bet arī pieļauju, ka kurjers paskatijas, kas tur vērtigs ir iekšā. Man arī diemžēl ir bijusi tāda situācija, ka mana paka ir bijusi atverta un pēc tam salīmēta ar skočiem, vairāk neizmantoju omnivas pakalpojumus, ja nu vienīgi tikai ASOS vajadzībām.
VIņiem dienā ir tūkstošiem paku. Viņiem noteikti ieinteresēja tieši tava kaut kāda mīkstā paka no SASOS, kur vērtīgākā manta varētu būt vilnas zeļes...Ņirgājies vai? Visticamāk paka atplīsa pārvadājot vai šķirojot kādā no noliktavām. Kā arī, pieļauju, ka tā varētu būt arī kaut kāda muitas pārbaude. Tā kā, var būt visādi un tik pārliecināti bļaut pa pasauli, ka tieši Omniva vēlējās izzagt tavas apenes, ir smieklīgi.