Omniva - Slikts serviss
11. Decembrī ievietoju sūtījumu pakomātā, 12. Decembrī ir teikts ka sūtījums no termināla ir nodots kurjeram, bet pēc tam tālāku darbību nav. Sūtījums ceļo no Rīgas uz rīgu jau 9 dienas! Sazināties ar omnivu nav iespējams, zvanot visi operatori aizņemti stundām, rakstot e-pastā, mājas lapā, facebook messanger nav nekādas atbildes! Saprotu, ka paka ir pazaudēta un cilvēki paliks bez ziemassvētku dāvanām, bet vismaz būtu atbildējuši uz ziņām! Nekad vairs neizmantošu omniva, kā arī sliktā atsauksme ceļos tālu. Saprotu, ka ir svētku laiks un covid 19, bet kompānijai ar to bija jārēķinās un es esmu pelnīJusi vismaz netikt ignorēta!
Labdien!
Uz doto brīdi esam saskārušies ar palielinātu sūtījumu apjomu, kuru dēļ pakomāti ir kļuvuši noslogotāki un sūtījumi var kavēties.
Mēs cenšamies piegādāt sūtījumus pēc iespējas ātrāk.
Uzņēmums Omniva šobrīd dara visu iespējamo, lai atrisinātu šo situāciju.
Tiklīdz saņemsim informāciju par Jūsu sūtījumu sazināsimies ar Jums.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Ar cieņu, Omniva
Добавить комментарий