Omniva - Slikta piegāde
Pasūtīju preci no interneta veikala Ziemassvētkos,kad bija brīvs.Šo preci izvēlējos nogādāt sev caur pasta staciju.Super!29.datumā prece bija man rokās.Tajā pašā 26 datumā man uz Omnivu tika izsūtīta paciņa (nav saistīta ar iepriekš minēto) .Viņi 29.datumā to nepiegādāja,kaut strādāja.Paciņas ceļš Rīga-Tukums.Zvanīju teica,ka būs 2.janvārī.Protams-nav! Izsekojot paciņu redzams,ka tā no rīta nodota kurjeram.Pēc mājas lapā minēta tai 12.00 bija jābūt Tukumā.Nav.Zvanu-atbild pārpildīta pastkastīte.Fuj-nekad vairs neizvēlēšos Omnivu.Man bija izvēle caur pasta staciju saņemt vai Omnivu-izvēlējos Omnivu-un tagad nožēloju.
Комментарии (2)
Pilnībā piekritu Jums! Manu sūtījumu viņi PAZAUDĒJA vispār!!! Pirs tam viņu atsūtīja man svečo sūtījumu. Sūtijumam jāatnāk 30. decembrī, bet līdz šīm datumām vēl nav pie manis. Uz manu jautājumu : "kur mans sūtījums?" Atbildēja :"gaidiet, cēram risināt JŪSU problēmu". MANU PROBLĒMU?! Nē, liekās, kā jau VIŅUS problēmu!!! Šodien zvanīju PTAC, rīt rakstīšu pieteikumu.
Absolūta bezatbildība. Neiesaku izmantot. Preci piegādāja 1, 5 nedēļu laikā pirmajā reizē .Sms sistēmā parādīja, ka sūtījumu esmu saņēmusi, bet patiesībā sms līdz manīm nebija ''nolaidies''. Sazvanīt neiespējami- 4 stundu laikā zvanīju no 2 tel.nr. 20 reizes, nepacēla nevienu reizi. Atbildēja tikai uz e-pastu ka izsūtīšot atkārtotu sms gan uz manu, gan uz vīra tel.nr., bet arī to nesaņēmu.
Kad e-pastā solīju ziņot patērētāju sabiedrībai tad 7 min laikā abi ar vīru saņēmām sms.
Tagad pec 2 nedēļām otra sūtījuma durvju koda nummuru gaidu jau 8 dienas...
Bezatbildība, jo pasūtu materiālu savam darbam, šāda attieksme kavē manu pasūtījumu izpildi. Esmu neapmierināta es un vēl
vairāki desmiti cilvēku - kuriem protams izstāstu un ''labi'' pareklamēju šo ''SERVISU"