www.sudzibas.lv Omniva Pazudušas paciņas

Omniva - Pazudušas paciņas

Mūsu uzņēmumam jūnijā omnivas pakomātos pazuda 4 sūtījumi. Diemžēl mums nebija nekādu pierādījumu par nosūtīšanu, jo omniva pakomātos kvītis par izsūtīšanu izdrukāt vairs nevar.
Iesniedzām sūdzību omniva.
Pretī dabūjām sapulces lēmumu, ka mēs nemaz neesam ievietojuši pakomātā šīs paciņas.

No sākuma saņēmām sapulces lēmumu ar pavisam citiem datiem un datumiem, tikai mūsu paciņu numuri pareizi. Tāpēc man rodas jautājums, vai gadījumā nav tā, ka omniva šos sapulces lēmumus vienkārši nomainot datus sūta visiem cietušajiem?
Kāda ir jūsu pieredze ar pazudušām omniva paciņām?

08.08.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Omniva_Latvija Ответ от представителя 09.08.2021

Labdien,

Katra iesnieguma situācija tiek izskatīta individuāli un ar padziļinātu izpēti.
Cilvēciskas kļūdas dēļ pirmajā nosūtītajā lēmumā tika norādīts nekorekts uzņēmuma nosaukums. Par šo kļūdu no savas puses informējām, atvainojāmies un lēmums tika labots.
Visi lēmumā norādītie dati, sūtījuma numuri un datumi, tika norādīti atbilstoši nosūtītāja iesniegtajai informācijai. Vairākas reizes lūdzām precizēt konkrētus laikus, kad sūtījumi tika nosūtīti, ņemot vērā, ka norādītajos laikos pakomāta videoierakstos nav redzams nosūtīšanas fakts. Papildus tam, minētie sūtījumi nav tikuši skenēti nedz pakomātā, nedz Omniva sūtījumu terminālī, kā arī Omniva sistēmās nav redzama sūtījumu kustība.
Aicinām Jūs atkārtoti pārliecināties par nosūtīšanas datumiem, laikiem un sūtījuma numuriem, jo iesniegumā norādītie sūtījumi nav fiziski tikuši nodoti Omniva.
Gaidīsim privātu ziņu ar precizētiem datiem, lai turpinātu lietas izskatīšanu.

Atvainojamies par Jums radītajām neērtībām.

Ar cieņu,
Omniva

Дополнено Mazais uznemejs 09.08.2021

Tas, ka sūtījumi ir pazuduši, atklājās pēc 2-3 nedēļām. Mēs izsūtam sūtījumus katru dienu, tas nav reāli atcerēties, kurā datumā un cikos tika ievietoti tieši šie sūtījumi. Ja arī mēs atcerētos konkrētu laiku, ko tieši tas pierādītu? Vai tad video kamerās var redzēt sūtījumu numurus?
Un tas ka sūtījumi nav redzami Omniva sūtījumu terminālī arī neko neizsaka, jo jebkurā sistēmā var būt kļūdas.
Šajā situācijā mums pietrūkst pierādījumu, ka esam nosūtījuši sūtījumus (tāpēc būtu labi atjaunot nosūtīšanas kvīšu izdruku, jo nav jau iespējams dabūt nekādu apliecinājumu tam, ka sūtījumi ir ievietoti pakomātā). Vēlos tikai uzzināt, kā citiem ir gājis līdzīgās situācijās

Комментарии (5)

J jonis 1675 08.12.2020
slikts serviss

Amizanti,ka pērkot mājās internetu no bites, vienīgā mājas lapa, kas nestrādā ir manabite.lv un tas notiek pēc tam, kad vēlīes uzzināt sava rēkina saturu!

Sudzibas.lv Admin 31.08.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

B bingo123 08.12.2020
Krāpšana facebook viņa vārds ir Constantine Rex

Labdien! Nodarbojos krāmiecību no darbojas Constantine Rex padod važādas preces intrenetā https://www.facebook.com/constantine.rex85 uzmanaties no šī krānieka internetā nesaprot viņš strādāt SIA GRIFS AG kur skatas vadība

A Asookkime 09.12.2020
Talruņa numura serviss

20 minūtes sezu pie linijas un klausos omnivas dziesmu, zvanu jau 3. Reizi saja mēnesī, bet neviens neatbild. Klusums...

Sudzibas.lv Admin 31.08.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы