Omniva - Pazaudēts sūtījums
Pazudusi pakomātā ievietotā paka, paku izsekošana rāda, ka tā ir nodota kurjeram, bet klients vēl arvienl to nav saņēmis, uz neskaitāmiem jautājumiem un zvaniem omniva nespēja sniegt atbildi, kur atrodas paka. Omnivas operators jautāja kā paka izskatās, bet arī saņemot pakas aprakstu, diemžēl netika sniegta konkrēta atbilde, kuri ir paka un kad būs iespēja to saņemt. Omnivas mājas lapā tiek uzrādīta nepatiesa informācija par paku piegādes ātrumu.
Комментарии (2)
Precīzi tāpati problēma. Nekādu paskaidrojumu par pazudušo paku. Esmu neziņā kā tālāk rīkoties un kur iesniegt sūdzību par uzņēmumu.
Diemžēl es arī esmu uz tā paša viļņa, kur Jūs... Paka pazaudēta, par ko esmu uzrakstījusi iesniegumu Omnivai, gaidu atbildi- sniegšot 10 dienu laikā. Taču, ņemot vērā, slikto servisu šaubos, vai tā notiks, jo līdz šim par katru soli man pašai nācies zvanīt un jautāt pēc risinājuma, pēc atbildes... Kaut arī operatori sola sazināties, dot ziņu- viss kaķim zem astes... :(
Mūsu situāciju nekā neuzlabo Omnivas sausie skaidrojumi par to, ka pieaugusi noslodze. Ceru, ka Omnivas vadība spēs izvērtēt sava uzņēmuma servisu un atmaksāt visiem radušos zaudējumus!