РешеноOmniva - Pazaudēta paciņa
BRĪDINĀJUMS!
Noformēju sūtījumu e-vidē ar iespēju izdrukāt adrešu karti pakomātā. Ievadot nosūtīšanas kodu pakomāta ekrānā parādījās uzraksts "šobrīd izdrukāt adrešu karti nav iespējams. Ievietojiet sūtījumu atvērtajā nodalījumā. Adrešu karti uz sūtījuma uzlīmēs kurjers". Izdarīju visu, kā rakstīts, paļaujoties, ka uzlīmi uzliks kurjers un ņemot vērā, ka ar pildspalvu uz sūtījuma biju uzrakstījusi adresātu, attiecīgo pakomātu un saņēmēja tel. Nr.
Rezultātā paciņa pazudusi kopš 06.02.2019. Palīdzības telefons nekādu labumu nedod. Šobrīd veikti vairākkārtīgi zvani, aizpildīts paziņojums par piegādes kvalitāti (jau vairāk kā nedēļu iepriekš) . Rezultāta nav. Visticamāk arī nebūs.
Esiet modri! Neklausiet pakomāta ekrānā rakstītajam!
Dace
Sveiki!
Atvainojamies Jums par sagādātājām neērtībām!
Mums ir ļoti žēl, ka Jums nācies saskarties ar šādu situāciju. Saprotam Jūsu vilšanos.
Vēlamies informēt, ka esam saņēmušiJūsu aizpildītu iesniegumu par piegādes kvalitāti. Tas tiks izskatīts termiņā līdz desmit darba dienām. Papildus izskatīšanas laika nepieciešamības gadījumā, mēs noteikti Jūs par to pabridināsim, tomēr centīsimies sniegt Jums gala atbildi par sūtījumu pēc iespējas tuvākajā laikā.
Vēlreiz no sirds Jums atvainojamies.
Ar cieņu, Omniva
Situācija atrisināta. Paciņa atradusies un atgriezta man atpakaļ. Tāpat arī atlīdzināti sūtīšanas izdevumi.
Комментарии (1)
Šis kantoris prot tika rakstīt saldas un nomierinošas vēstules. Nu ja neatradīs tad cerams, ka vismaz kompensēs.