Omniva - Pasūtījuma kavēšanās
Esmu pasūtījusi mobilo telefonu, lmt veikalā, kur kurjera uzņēmums bija paredzēts omniva. Piegādes paredzētais laiks un datums bija 11.07.2018 no pukst. 9: 00 līdz 12: 00. Gaidīju visu dienu beigās sazvanījos ar uzņēmuma operatoru lai uzzinātu kur ir mana paka, par ko man atbildēja, ka paka būs 12.07.2018 un atvainojās. Par piegādes laiku vienojāmies to pašu no 9: 00 līdz 12: 00. Pienāca šodiena atkal zvanu omnivai. Vienīgais ko man pateica pēc brītiņa kurjers jums piezvanīs. Pagāja brītiņš nav ne zvana ne paciņas, kā arī piegādes laiks jau ir izgājis. Vēlos uzzināt ko šajā gadījumā man darīt, un vai uzņēmums nesaprot ka klientam ir arī citas darāmas lietas, nevis gaidīt pasūtījumu visu dienu kuru galu galā tā arī nesaņem.
Добавить комментарий