Omniva - Par pakas ne-piegādi uz Franciju!
Izmantoju Omniva pakalpojumus, ko piedāvāja āī kompānija ,nogādāt sūtījumu uz Eiropas valstīm. Manā gadījumā uz Franciju. Sagatavoju sūtījumu, visu kā pienākas sapakoju, apmaksāju M izmēra pakas sūtījumu, kas ir 22.99. Euro ,15.12.2014.g. Nu jau ir 14.01.2015 gads, un sazinoties ar vecākiem Francijā, viņiem zvanija no lidostas pasta Francijā ,ka paka nākot atpakaļ uz LV. Tā vietā, lai notiktu piegāde, vienkārši tā nāk atpakaļ!!!! Es esmu ļoti neapmierināta par sekojošo-1.)Piesakot vecāku adresi Francijā , man pieņēma pasūtījumu, minot, ka paciņa tiks nogādāta adresātam Francijā uz ADRESI.2.) Vecākiem zvanīja gada sākumā un, saka, ka paciņa ir lidostas pastā, jo nav norādes, ko ar šo paku darīt. Un bez norādēm, viņiem nav tiesību, to kaut kur vest, piegādāt.3.) Zvanīju, lai interesētos, kur ir paka, kāpēc nav piegādāta ardesātam Francijā. Omniva Latvijā, nemaz neatbildēja uz maniem zvaniem, bet kad zvanīju no citiem telefona numuriem uzreiz pacēla. 4.) ja es esmu pieteikusi un samaksājusi par pakalpojumu, es gaidu, kad viss tiks izdarīts un piegādāts,kā tas bija solīts.5.) pakā iekšā bija produkti, gan apģērbs. Es pirku, lai produkti ir vakumā , un nebojājas, jo kā norādīja man Omniva darbiniece, vajag tādus produktus, kas ātri nebojājas. Domāju, kas notiks pa nedēļu produktiem vakumā, nekas!!!! (Omniva mājas lapā norādīts, ka paciņa ies 5 dienas, var būt mazliet ilgāķs piegādes laiks, bet nu MĒNESIS -taču tas ir par traku!!!) Tur siltumā viss būs uzrūdzis un uzgājis gaisā!!!!Tagad paka nāk uz LV, kas tur iekšā darās, kas to lai zin!!?? Viss būs sabojājies un izmetams. Bet mēs sūtījām, lai iepriecinātu vecākus uz svētkiem un Jauno Gadu! Pakas kopējā summa, ko tērējām ,lai to sagatavotu ir 150.00Euro+ 22.99Euro par sūtīšanu uz Franciju! Čeku man nekādu nav, jo kad veicām pirkumus, kam varēja ienākt prātā, ka paka neaizies un visu ,kas pakā, varēs vienkārši izmest laukā!??! Esam ļoti neapmierināti, jo Omniva darbiniekiem nebija pilnīgi nekādas ieinteresētības, lai atrisinātu šo problēmu, ka paka stāv Francijas lidostas pastā, un nekas tālāk nevirzās. Arī vecāki no Francijas zvanīja un jautāja, kas notiek ar paciņu , cik tālu tas viss ir.. Arī vecāki nekur nevarēja izbraukt, jo gaidīja kurjeru ar paciņu!!! Bet Omniva darbinieces tikai klusēja telefonā, jo, redz nebija ko teikt??!! Mēs esam ĻOOOTI NEAPMIERINĀTI, ar šo visu, kas IR noticis!!!! Kāpēc Mums kā klientam ir jāmeklē risinājumi, bet nevis Omniva pakalpojuma sniedzējiem???? Kāpēc tāda bezatbildība??? Tur visus produktus āŗā varēs izmest, un kas par to atbildēs??? Man nauda kokos neaug, mēs krājām, lai varētu iepriecināt savus vecākus, bet tā prieka vietā, tikai stress, vilšanās, un dusmas, par ļoti sliktas kvalitātes servisu!!! Kāpēc uzreiz man neteica, ka nekur tālāk nevedīs pa lidostu??? Kāpēc cilvēkus maldina ar piegādi līdz adresei ???Kapēc piedāvā to, ko paši nevar izpildīt??? Es nekad mūžā nebūtu sūtījusi, ja būtu zinājusi, ka šāda problēma būs!!! ES nevaru izteikt, cik OMNIVA ir sagādājusi raizes par visu šo situāciju!!! Un kas par to visu tagad maksās???OMNIVAI mēs esam kārtējie paciņas sūtītāji, kuri nāk un iet, bet Mēs to tā neatstāsim, un griezīšos visur, kur man kā patērētājam ir tiesības.Neiesaku nevienam izmantot šīs kompānijas piegādi un Eiropas savienības valstīm! Jo Tu nemaz nezini, vai paka nokļūs līdz gala adresei, vai kaut kur vientuļi mētāsies!!!
Добавить комментарий