www.sudzibas.lv Omniva Pakomāta iekšējās sistēmas kļūda

Omniva pakomāta sistēmas kļūda - Pakomāta iekšējās sistēmas kļūda

Šonedēļ otrdien sūtīju ar omnivu divas paciņas pirmo nosūtīju bez problēmām, problēmas sākās mēģinot nosūtīt otro paciņu. Ta kā mazais nodalījums bija par mazu vajadzēja ņemt lielāku. Uz ekrāna uzspiedu mainit skapīša izmēru un man paradijās uzraksts paldies paciņa nosūtīta. Naudu protams neatgrieza par tukša skapīša nosūtīšanu. Nu labi tas tā savadu visus datus parliecienos vai viss ir pareizi ekrānā abi nomuri bija pareizi gan mans, gan saņēmēja. Parbaudiju izdrukāto čeku un secināju, ka gan mans numurs gan saņēmēja ir nepareizs kaut es zinu ko es uzspiedu uz ekrāna. Nu neko zvans uz omnivu tur kā parasti neceļ neviens un tā visu nedēļu sazvanit nevar. Šodien beidzot sazvanīju uz ko man atbildēja ka vien pats esmu vainīgs un esmu sajaucis tos ciparus. Vai tiešām tā ir mana kļūda ja es visu ievadīju pareizi, bet pakomāts pats par sevi niķojas čekus arī man izdrukāja tikai divus lai gan es samaksāju par 3 pacinam kas ir redzams arī manā konta izrakstā. Dāma par visām varītēm centas man ieskaidrot ka tā ir mana vaina nevis pakomata kurš jau nu nejau pirmo reizi izstrādā šādus brīnumus. Numuru uz kuru nosūtīts paciņas kods neizdodas sazvanīt nu ko laikam mans sūtījums ir zudis līdz ar galiem un atpakaļ to nesaņemšu. Slikts serviss darbinieki un uznemums neapseko nerūpējas un neuztur iekartas atbilstošā kārtībā.

Ответ от Omniva_Latvija Ответ от представителя 25.03.2019

Sveiki!

Mums ir loti žēl, ka Jums nācies saskārties ar šādu situāciju.
Saprotam Jūsu satraukumu, un vēlamies atvainoties par tehnisko problēmu ar čeku neprintēšanu. Ja pie pakomāta Jums ir samaksāts par neizmantotu pakalpojumu, mēs piedāvājam klientam sniegt par to naudas atmaksu.
Vēlamies informēt, ka numuri tiek norādīti uz adrešu kartes tie, kuri tika ievadīti nosūtīšanas brīdī.
Pastāv vārbūtība, ka Jūs paņēmāt iepriekšējā klienta atstāto adrešu karti. Šajā gadījumā, kurjers pārlīmē pareizu adrešu karti pie sūtījuma izņemšanas. Šajā gadījumā SMS par sūtījuma piegādi, tāpat saņemtu Jūsu ievadītājs saņēmēja numurs.
Lai precizēt vairāk informācijas par Jūsu sūtījumu vai detalizētu informāciju par pakalpojumiem, acinam Jūs sazināties ar mūsu klientu atbalsta centru, rakstot uz [email protected] vai zvanot uz 27042424.

Ar cieņu, Omniva

O

Комментарии (3)

C critical thinker 24.03.2019

ja jau tie pakomāti būtu tik gļukaini, būtu pilns ar tādām sūdzībām. par tiem 3 maksājumiem -- tādai kļūdai ticu (bet varbūt notiks vēl atmaksa, tas nenotiek momentā).
bet par numuriem -- nu pats saspiedāt, tam aparātam ir jābūt uzcepušamies, lai nepareizi numuru atainotu.

O Omnibusiks 25.03.2019

Uz ekrāna rādīja pareizi uz čeka nepareizi ko gan es varēju saspiest ne tā?

O Omnibusiks 25.03.2019

Tas omnivas pārstāvim kā gan tad uz tā iepriekšējā čeka nonāca mani kartes dati? Vai tiešām nespējat atzīt ka jūsu pakomāts atkal niķojas? Šī nav pirmā reize starpcitu

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы