Omniva - Paciņu neesmu saņēmusi...
Šoreiz gan ļoti un pamatīgi esmu vīlusies omnivas pakalpojumos - veicot ikdienas sūtījumus, esmu pamanījusi, ka Dpd, Itella ir ievērojami uzlabojuši apkalpošanas kvalitāti un ātrumu, lai gan kādreiz vienmēr devu priekšroku omnivai.
Situācija - 30.10.2021. Paciņa ievietota pakomātā un es pacietīgi gaidīju līdz 06.11.2021. Tikai tad paskatījos, ka paciņa joprojām nav pakustējusies. Sazinājos ar omnivu un no tā brīža sākās brīnumi - e-pastā raksta, ka sūtītājs nav nosūtījis paciņu, nākošajā dienā - paskatīsies kameras un sazināsies ar kurjeru, vēl pēc dienas - skapītis ir salūzis.
Joprojām savu paciņu neesmu saņēmusi un komunikācija no omnivas visu laiku mainās..
Varbūt tā vietā, lai liktu visās malās paziņojumus, lai klienti ātrāk izņem paciņas, vajadzētu pasekot līdzi skapīšiem - ja skapītis patiešām ir salūzis, lai gan es jau vairs neticu.
Labdien,
Pārbaudot minēto situāciju tika secināts, ka nosūtītāja pakomāta skapītis tehnisku iemeslu dēļ tika bojāts, kā rezultātā sūtījuma piegāde aizkavējās.
Šobrīd skapītis ir salabots un Jūsu sūtījums ir ticis nodots piegādei ar prioritāti un rītdienas laikā tas tiks ievietots Ādažu pakomātā.
No sirds atvainojamies par Jums radītajām neērtībām un privāti nosūtīsim Jums atlaižu kodu nākamajai piegādei kā atvainošanos no mūsu puses.
Ar cieņu,
Omniva
Добавить комментарий