Omniva - Omniva/ Atplēsts iepakojums un tās saturs
Saņēmu sūtījumu no 220.lv caur Omniva, bet kaste jau bija atplēsta un tās saturs izvandīts un izņemts no iepakojuma! Kauns par šāda liela uzņēmuma nolaidību. Biju patstāvīgs klients, bet nu vairs nevēlos lai mūsu ceļi vēl kādreiz krustotos.
Labdien, mums no sirds žēl, ka Jums ir nācies saskarties ar šāda veida situāciju!
Lai rastu risinājumu ,lūdzu, sazinieties ar mums e-pastā [email protected].
Atsaucē lūdzu norādiet sūtījuma numuru, lai varam arī mēs ar Jums sazināties.
Atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām!
Ar cieņu, Omniva
Комментарии (8)
Ak Šausmas!Rakstiet Omnivai!Nevis tē!Piegružojiet tik Web lietotni!šis suzdzibas pēc menēša tiek dzēstas!
Armands!
rakstìt iemàcies latvàņu analfabèt!
Nu nejau 220.lv saplēsa un jums atsūtija šādu paciņu, gan jau , ka omnivas kurjers viņu ir sabojājis viņu pārvadājot, tādas kastes nu gan neliek mierigi, bet mētā.
Tā tev ari vajadzēja, ja es strādatu 220 vai omniva es obligāti visu izņemtu āra, un nosūtitu tev saplēstu kasti sagribējies sev VIP kvalitāti tad maksā par to VIP kvalitāti.
Zagļu banda, tas ir pret darba likumiem, vienalga kur tu strādā
Mežoņi, cilvēkus ir jāciena
Omnivai jau vairākus gadus kā kvalitāte kritusies, diemžēl.
Ko var gribēt, ja kurjers pat nepamana, ka busam aizmugures durvis atveras un pakas birst ārā uz ielas :D