Omniva - Nozagts sūtījums
Pārdoto tumbiņu sūtīju saņēmējam caur omniva. Šodien gribēju risināt ar viņiem to, bet sazvanīt nevar, laikam pa kafijas aparātiem un draudzīgām kolēģu sarunām vien dzīvojas. Tātad lieta tāda, ka vai nu kurjers, jeb šķirotāji ir nozaguši tumbiņu. Izdrukātā uzlīme ir pārprintēta, uzlīmēta uz citas kastes kur jau bija arī uzlīme ievietota lupata kaut kāda un nosūtīta tāds sūtījums. Es ar video kameras ierakstu varu pierādīt kāda krāsā ieliku sūtījumu, kādu izdrukāju etiķeti.
Labdien!
Mums ir patiesi žēl, ka Jums ir nācies saskarties ar šādu situāciju.
Esam ar Jums sazinājušies telefoniski, reģistrējuši šo situāciju un darīsim visu iespējamo, lai detalizēti noskaidrotu lietas apstākļus un rastu risinājumu iespējami ātri.
Vienlaikus informējam, ka tuvojošos svētku un pastiprināta pieprasījuma dēļ, gaidīšanas laiks savienojumam ar speciālistu var būt ilgāks, kā ierasts.
Atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām un informēsim par situācijas attīstību iespējami tuvākajā laikā.
Ar cieņu,
Omniva
Добавить комментарий