www.sudzibas.lv Omniva Nekompetence augstākajā pakāpē

Omniva - Nekompetence augstākajā pakāpē

Nespēj piegādāt pasūtījumus uz norādītās adreses tuvāko pakomātu, piegādājot uz pakomātiem, kuri atrodas maksimāli tālās, neertās vietās. Klientu atbalsts ir "bezspēcīgs", jo pakomāts tiek izvēlēts "automātiski".
Ceru, ka uzņēmums ieguldīsies kvalitatīvi izstrādātās it sistēmās un efektīvākā/automatizētā klietnu atbalsta nodrošināšanā.

16.07.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Omniva_Latvija Ответ от представителя 17.07.2025

Labdien!

Atvainojamies, ja esam radījuši neērtības.
Lai mēs varētu precizēt konkrēto situāciju un rast risinājumu, lūdzam sazināties ar mums pa e-pastu [email protected], norādot arī savu sūtījuma numuru.

Paldies par sapratni!

Ar cieņu,
Omniva

E

Комментарии (3)

M memesupreme122 17.07.2025

Ja tavs izvēlētais pakomāts ir pilns, tad sūtījums tiek ielikts tuvākajā pieejamā pakomātā. Vai nu brauc pakaļ, vai sazinies ar Omnivu un gaidi, kad Tavs pakomāts atbrīvosies un viņi pārliks. Nebūtu ielikuši pakomātā, tad nāktu raudāt par to cik ilgi omniva organizē piegādes. Vidējam fruktam nekad nekas nebūs labi, ka tik papļūtīt.

krāslavietiss 17.07.2025

Ja cilvēks nav vecs invalīds, tad pukstēt nav par ko. Kamēr kusties, tikmēr gadi tik ļoti nejūtas. Man būtu ērtāk 10 km noiet līdz nākamajam pakomātam, bet sūtījumu saņemt ātrāk.

krāsIavietiss 17.07.2025

Pakomāta darbs ir ne katram pa spēkam. Ir tuvi čomi, kas gan tur, gan šur gadiem šansē.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы