Omniva - Nedēļu gaidu pasūtījumu.
Pirmdien tika ielikts pasūtījums pakomātā. Nu labi, domāju otrdien jay būs. Ceturtdien zvanam jautāt, darbinieki teica, ka noskaidrošot. Šodien jau ir sestdiena! Cik var? Ja nevar laicīgi atsuutiit, tad nevajag mājaslapā melot par vienh divam dienām un maldināt cilvēkus! Bezatbildība! Vairs [slēpt]@u omniva pakalpojumus. Un paziņi stāsta par līdzīgam situācijām.
Sveicināti!
No sirds Jums atvainojamies par sagādātājām neērtībām.
Šobrīd - pirmssvētku periodā sūtījumu apjomi strauji pieaug, un pakomāti ir pārpildīti, tāpēc mēs apkalpojam pakomātus vairākas reizes dienā.
Mēs vēlreiz Jums atvainojamies par radušos situāciju.
Ar cieņu, Omniva
Комментарии (3)
Novembra mēnesī Omnivai bija vispār visu laiku problēmas ar piegādes laiku ievērošanu. Man ir bail padomāt, kas notiks uz Ziemassvētkiem un Jauno gadu.
Cilvēki, ka negribat sabojāt sev svētkus pasūtiet dāvanas saviem mīļajiem jau savlaicīgi vai arī izmantojot cietu piegādi. Šim uzņēmumam nevar uzticēties un uz to nevar paļauties.
Pēc tam nesakiet tikai, ka nezinājāt un domājāt, ka "ar manu sūtījumu viss būs kārtībā".
Man jau liekas, ka pareizi būtu Bez tabu uzzvanīt! Lai tiem ir kauns(bet šaubos) un varbūt beidzot kāds sāks kustēties! Jo tik bezkaunīgi rīkoties ar saviem klientiem nu jau padaudz! Izskatās ka visi kurjeri devās atvaļinājumā vai kopīgi uzrakstīja atlūgumu. Vairs nekad neizmantošu omnivas pakalpojumus, noteikti iesaku to pašu citiem darīt, ir vēl Pastastacija un DPD paku skapis!
Vēl man ir jautājums omnivai (domāju ka viņi to lasa arī)... Bet ja man pakā bija dzīvei svarīgas zāles? Nu nevaru pati aizbraukt 200 km uz vienu pusi... Un es viņus laicīgi nesaņēmu, uzticējos omnivas solījumiem un ātrumam! Ko tad? Mirst? Un zvanot, rakstot nesaņēmu nekādu atbildi... Vienīgais ko dzirdu "nevaram palīdzēt"!
Piekrītu kad vajag caur visiem sociālajiem tīkliem izvest anti reklāmu par šo uzņēmumu. Lai peļņa tiem nokrīt uz nulli. Tad varbūt sāks domāt kad vajag cienīt savus klientus. Kad elementāri atbildētu vismaz uz zvaniem.