www.sudzibas.lv Omniva Neadekvāts sūtījuma izpildes termiņš

Omniva - Neadekvāts sūtījuma izpildes termiņš

Nevēloties palielināt Rīgas satiksmes intensitāti, nebraucu pakaļ precei uz Deglava ielu pie Dreiliņu rotācijas apļa, bet nolēmu izvēlēties omniva servisu, lai sūtījumu nogādātu uz Iļģuciemu. Trešdien paka nodota omniva kurjeram, nu labi, ceturtdien nav, būs piektdien (man tas bija termiņš, kurā sūtījumu bija svarīgi saņemt) . Piektdien, 2x zvanot uz klientu centru un lūdzot rast iespēju, ka pats aizbraukšu pakaļ uz omniva "bāzi" baltajā ielā, man sola noskaidrot šādu iespēju un atzvanīt. Lieki piebilst, ka neviens man neatzvana. Sestdien man stāsta par pārpildītiem pakomātiem, tehniskām problēmām un skaidro, ka pašam aizbraukt pēc sūtījuma esot liels kurjer dienesta apgrūtinājums! Būšot sestdien pēc plkst 14 norādītajā pakomātā. Uzminiet, vai bija! Lasot citu klientu pieredzi, saprotu ka tas, ka svētdien saņēmu sūtījumu ir neizsakāma veiksme un milzīgs kurjerdienesta sasniegums sūtījuma piegādi 15 km attālumā veikt 3,5 dienās! Vai man būtu jājūtas vainīgam, ka šis šaraškina kantoris cenšas sagrābties pēc iespējas visus sūtījumus, labi zinot, ka brīvu vietu pakomātos nav? ! Nez, kā būtu, ja autoservisi savāktu visas automašīnas, nebrīdinot klientu, ka to remontam varēs pievērsties tikai pēc mēneša? !
Līdzcilvēki! Man ir milzīga pieredze ar kurjerdienestu pakalpojumu izmantošanu no visas pasaules. Mana pozitīvā pieredze ir Ups; Dpd; Dhl (ar noteikumu, ka Dhl preci piegādā līdz galam, nevis beigu posmu izpilda itella. Negatīvā pieredze - itella un omniva... : (un šobrīd ir tikai decembra sākums! Neizvēlieties itella un omniva pakalpojumus! Ir ļoti liela iespējamība, ka viņi sabojās jūsu gada nogales svētkus!

02.12.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Omniva_Latvija Ответ от представителя 03.12.2018

Sveicināti!
Ļoti atvainojamies Jums par sagādātājām neērtībām.
Diemžēl, šobrīd sūtījumu lielu apjomu dēļ, pakomātā var nepietikt vieta visiem sūtījumiem, tieši tāpēc kurjers brauc apkalpot pakomātu vairākas reizes dienā. Protams, šī veida pieredze noteikti nav tā, kuru Omniva vēlās sniegt saviem klientiem.
Vēlreiz Jums no sirds atvainojamies par radušos situāciju.
Ar cieņu, Omniva

A

Комментарии (1)

Pacco_al 03.12.2018

Pilnīgi piekrītu. Omniva netiek galā ar saviem pienākumiem un novembra mēnesis to ir pierādījis. Domāju, ka laiks informēt Omnivas ārzemju vadību. Kā redzams mūsējā ir apaļa nulle.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы