www.sudzibas.lv Omniva Neadekvāta uzvedība, problēmas ignorēšana

Omniva - Neadekvāta uzvedība, problēmas ignorēšana

Problēma radās, nododot sūtījumu kurjeram, kuram, godīgi sakot, bija jāgaida papildu 5 minūtes. Pēc tam, kad atvainojos par kavēšanos, viņš ātri lika man saprast, kas un no kurienes es esmu. Viņš neaizmirsa arī par trauslo sūtījumu. Kurjers paņēma sūtījumu un, iespējams, divas reizes iesita pa kastei, lai pārbaudītu tās izturību. Es uzreiz pateicu kā tas nav adekvāti. Atbilde bija īsa: “Vajag labak iepakot”. Sūtījums tika pavirši iemests mašīnā.
Pēc šī incidenta tika informēts klientu apkalpošanas dienests. Pirmais un svarīgākais, ko viņi teica, bija, ka šis kurjers pie mums vairs nekad neieradīsies un šāds incidents vairs neatkārtosies.
Pēc 2 nedēļām tas pats kurjers ieradās ar 1,5 stundu nokavēšanos.
Ar šo ziņu vēlos brīdināt visus, kuri vēl nav izlēmuši, kuru pakalpojumu izmantot un par kuru klientu kļūt, lūdzu, neizmantojiet kurjerpasta pakalpojumus Omniva un neuzticiet viņiem savu sūtījumu drošību! Viņi absolūti nerūpējas par jums! Gan kurjeriem, gan tiem, kas ar jums sazinās pa tālruni, ir pilnīgi uz jums vienalga!

08.07.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Omniva_Latvija Ответ от представителя 08.07.2025

Sveiki!

Atvainojamies, ka esam radījuši Jums neērtības un mums ir patiesi žēl, ka šāda situācija ir izveidojusies.
Mēs izskatīsim šo situāciju padziļināti un sazināsimies ar Jums personīgi.

Ar cieņu,
Omniva

N

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы