Omniva - Melo, neko nedara, met klausuli, pazaudē paciņu
1dien internet veikals izsūta paciņu (ielika pakomatā) , 4dien kad sāku jautāt kur ir sūtījums, saņēmu no pārdevēja sūtījuma izsekošanas numuru, spriežot pēc tā paciņa vēl arvien atrodas izsūtītāja pakomatā, omniva klientu centrs, neko pateikt nevar, sola ka ar mani sazināsies šodien. Tā pati vēsture notika arī 5 dien bet tad operators nometa klausuli.. , 6dien saņēmu vēstuli no omniva ar tekstu - jūsu paciņa pazaudēta, veršāties pie pārdēvēja un lai viņš no mums (omnivas) prasa...
Wtf!?
Sveicināti!
Ļoti atvainojamies Jums par sagādātājām neērtībām!
Atvainojamies par sarunas neparedzēto pārtraukšanu. Noteikti operātors nepārtrauktu savienojumu sarunas procesā speciāli.
Problēmsituācijas izskatīšanas termiņš ir trīs darba dienas. Atvainojamies, ka Jūs neesat par to informēti. Gadījumā, ja sūtījums tiek nozaudēts, saņēmējam ir jāsazinās ar nosūtītāju, lai viņi turpmāk izskatīšanas procesu turpina ar mums, aizpildot iesniegumu par piegādes kvalitāti, un ar Jums vienojās par preces saņemšanas iespējām.
Ar cieņu, Omniva
Добавить комментарий