www.sudzibas.lv Omniva Melo klientam

Omniva - Melo klientam

Nu tas ir noticis, arī es oficiāli pievienojos to bēdīgo bariņam, kas ir vīlušies omnivas pakalpojumos!
Ik pa laikam izmantoju pakomātus, lai nosūtītu paciņas, jo tas līdz šim bija ātrākais un vieglākais variants, taču nu jau manis nosūtītā paciņa piekto dieni ir kaut kur pazudusi. Skumjākais tajā visā ir darbinieku neprofesionalitāte un melošana klientam (man) .
Jau aizvakar zvanīju, lai painteresētos, kāpēc paciņa vēl nav galā. Man atbildēja ka noskaidros un atzvanīs. Situāciju laikam "skaidroja" visas dienas garumā, jo atzvanīja man tikai vakar. Ne atvainojās neko, augstprātīgā balsī (ar zemtekstu "nav ko celt paniku") paziņoja, ka paciņa esot ievietota norādītajā pakomātā, lai gaidot sms. Viss. Nu labi, gaidam sms. Lieki piebilst, ka nekāda sms tā arī neatnāca. Zvanu atkal - tur pretī izbrīnīta un pārsteigta balss, ka paka nemaz neesot ievietota vakar nekādā pakomātā... Atkal "skaidros" situāciju. Brīnišķīgi! Fantastisks serviss! Tas jau nekas, ka sūtījums bija steidzams, tas jau nekas, ka viņu neizdarība man rada zaudējumus! Bezkaunība! Ja nozaudējāt, tad tā arī vajag godīgi pateikt, un samaksāt likumā noteikto kompensāciju!

E

Комментарии (2)

S Saulīte 22.03.2018

Es arī vairāk nestrādāšu ar Omniva pakomātiem. Es biju sev pasūtījusi bezvadu ladētāju No Alīša.Viss ok ar sūtīšanu, viss operatīvi, kamēr paciņa nenonāca pie Omnivas. Atnāk man SMS par to ka paciņu varu saņemt tuvējā pakomātā. Tad nu priecīga dodos, ievadu kodu un... Tur tukšums. Fiksēju faktu uzņemot fotto attēlu un zvanu uz viņu kantori. Albilde neko nezin, iepējams paciņa par lielu(kas gan nebija tā, jo bija bezvadu lādētājs, paciņa bija apmēram kā divas Brauna grāmata). Saku ka tas nav iespējams. Nu saka ka skaidros situāciju. Protams nekādas atbildes nav,arī kamerās nekas nav redzams. Kas ir visai dīvaini, jo kamerām ir jāfiksē visu- arī to kā paciņas ieliek. Man atlika secināt, ka mana paciņa sekmīgi nozagta no kurjera- automāta uzpildītāja puses. Bet savējo jau neviens nenodos un firmai neslavu necels. Uzrakstu viņiem pēc aptuveni nedēļas iesniegumu, lai izskata šo situāciju. lai viss oficiāli un ja kas, varu vērsties attiecigajās instancēs- policijā un Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijai (viņiem jāsniedz visa veida sūdzībaspar Omnivu). Atbild pēc mēneša, ka neko nezin, neko nevar atrast. Es pazvanīju, parājos, solīju vērsties augstākminētjās iestādēs un šeku reku mana paciņa atrodas-aizpildu iesniegumu, ka vēlos saņemt savu sūtijumu pasta, uz ko paiet vēl mēnesis, pie tam man atnāk SMS par to, ka mana paciņa atkārtoti atnākusi no Ķīnas. Secināju, ka viņi pasūtīja jaunu lādētāju, jo nākšanas +/- sakrita ar to laiku, kā nāca pirmais lādētājs no manu solījumu brīža. Tāds nu mans bēdu stāsts. Iesaku viņiem katru dienu zvanīt un prasīt par savu sūtījumu.

Ventilators 22.03.2018

Nevis samaksāt kompensāciju tāpat vien, bet jāuzraksta arī iesniegums viņiem. Telefoniski vai no labas gribas neviens nemksā.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы