www.sudzibas.lv Omniva Ļoti slikts serviss !!!

РешеноOmniva - Ļoti slikts serviss !!!

Pasūtīju firmā preci ar piegādi uz omniva pakomātu Ogres t/c Ogres prestižs, ar pēcmaksu. Sms ar piegādes apstiprinājumu saņēmu laicīgi. Šg. 10. Februārī. Pirmā problēma šajā "seriālā" sākās ar to, ka pakas šajā pakomātā nebija, šoreiz pie vainas bija mana neuzmanība, jo rūpīgi neizlasīju sms. Aizbraucu uz jauno adresi - Ogres rimi (pilsētas nomalē, ap 2,5 km attālumā) . Pēc koda ievades pakomāts apstiprina pakas esamību un piedāvā pāriet pie apmaksas. Un tad sākas - sistēma "uzkaras" un sāk ražot čekus ar gudru info "kases ziņojums nepareizs (xml sequence kļūda) . Pēc vairākiem neveiksmīgiem mēģinājumiem izdodas sazvanīt dežuranti. Jauka meitenes balss mēģina mani nomierināt, iesaka pamēģināt iebāzt karti otrādi, bet nekā. Iesaka pagaidīt 15 min (ārā slapjdraņķis) , kamēr mēģināšot restartēt sistēmu. Izstaigāju rimi, atnāku vēlreiz. Nekādu izmaiņu - samaksāt nevar. Atkal zvanu. Apsola atsūtīt meistaru un vēlāk noziņot par rezultātiem. Nekā.. : (. Šorīt atkal zvanu - šoreiz atbild Gana zolīda vīrieša balss, atkal pacietīgi izstāstu savu bēdu stāstu, man noziņo, ka problēma jau veiksmīgi atrisināta. Atkal pa slidenām ietvēm eju līdz auto, braucu tos pāris km, cerīgi eju pie pakomāta un atkal tas pats - neļauj samaksāt, čeks parāda to pašu xml problēmu. Zvanu atkal, nu jau jauka meitenes balss man sāk klārēt par ārkārtīgi sarežģīto un niķīgo elektronikas sistēmu un grūto omnivas likteni. Atgādinu, ka gan vakar, gan šodien norēķinājos ar to pašu karti citos veikalos - bez problēmām un firmas pārstāvis man ir noziņojis, ka problēma atrisināta. Man tiek piedāvāts pārvest manu paku uz citu pakomātu, no kura varēšu pēc pāris dienām to izņemt. Izteicu savu viedokli, ka zolīdas firmas, ja tām gadās šāda kļūda, mēgina atrisināt problēmu uz sava rēķina - piemēram, vai nu atvērt manu nodalījumu distancēti un atdot paku, vai uzdot piegādāt to uz māju kurjeram. Nekā - omniva tā nedarot (tātad saprotu tā, ka nav zolīda firma, bet gan padomjlaiku atrauga ("sovoks") . Mūsu vienpusīgais "dialogs" beidzās ar solījumu pārvest paku uz citu pakomātu, taču ne visai ticu veiksmei - a ja nu viss atkal tāpat? Dabīgi, katrs var kļūdīties, bet vienreiz, nevis sistemātiski. Protams, vairs nekad neizmantošu tik nezolīdas (nekompetentas, bezatbildīgas) firmas pakalpojumus un arī citiem to neiesaku darīt. Katrā ziņā - nelietot pakalpojumu ar pēcmaksu! Itkā sīkums - velti zaudētas divu dienu daļas, bet dusmas ne pa jokam - galvenais, par nepatīkamo un nekompetento attieksmi. Kopējot čeku - tā augšdaļā ievēroju prastu reklāmu: mēs piegādājam prieku". Klaji meli! P. S. Manas nelaimīgās pakas nr. Ir ce510167940ee.

11.02.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Omniva_Latvija Ответ от представителя 11.02.2022

Labdien,

Omniva vārdā atvainojamies Jums par nepatīkamo pieredzi un radītajām neērtībām.
Minētā situācija tika pārbaudīta un pēc Jūsu sazināšanās ar klientu atbalsta centru informācija tika nodota tehniskajiem speciālistiem, kuri norīkoja servisu uz Ogres Rīgas ielas RIMI pakomātu.
Servisa pārbaudes laikā maksājumu terminālim netika konstatēti traucējumi, kā arī pēc tam tika reģistrēti veiksmīgi maksājumi no klientu puses, tādēļ sarunā ar Jums operators minēja, ka ir iespējams doties pie pakomāta atkārtoti un sūtījumu izņemt.
Ņemot vērā, ka tas diemžēl nav izdevies, šīs dienas laikā kurjers sūtījumu izņems no pakomāta un piegādās uz Jūsu norādīto adresi, pirms tam ar Jums sazinoties.

Ar cieņu,
Omniva

Жалоба успешно разрешена _Jānis_ 11.02.2022

Pārmetumus par firmas nezolīdumu varu ar tīru sirdsapziņu atsaukt! Nepagāja ne stunda pēc sūdzības publikācijas, kad atskanēja jau pazīstamā telefona zvans un jauka meitene atvainojās par maniem kreņķiem un piedāvāja pakas piegādi ar kurjeru uz mājām. Pēc dažām stundām jauks puisis ar firmas busiņu piegādāja sen gaidīto un tik grūti nākušo paciņu līdz mājām. Viņa portatīvais apmaksas teminālis šoreiz ar manu karti nostrādāja momentāli un beidzot paka ir pie manis. Liels Paldies par operatīvu reakciju ! Vienīgi žēl, ka jāatgādina- minētā konflikta situācija ar sūdzību varēja nenotikt, ja uzreiz, pēc aprakstītajām 3 neveiksmēm un asās sarunas ar firmas pārstāvi uzreiz būtu būtu piedāvāts tik vienkāršs risinājums. Vēlreiz paldies Omnivai par seriāla laimīgajām beigām un veiksmi darbā! Jānis no Ogres.

_

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы