Omniva - Krāpšana
Vēlējos caur omniva pakomātu nosūtīt sūtījumu, viss notika ,kā ierasts, naudu no kartes novilka , jāizdrukā uzlīme un jāsūta prom, un te pēkšņi BAMS, nevaram izdrukāt uzlīmi. Ko nu? Zvanu uz tālruni,kas norādīts uz pakomāta un nekādas atbildes. Līdz ar to , lūdzu, sūtījums pie manis, un mana nauda pie viņiem.
Sveicināta, Annija!
Ja reiz Jums ir gadījusies kāda ķibele pie Omniva pakomāta, šādas lietas lūgums risināt, rakstot uz [email protected] vai arī zvanot uz klientu atbalsta līniju: +371 27042424 (Darba dienās, norādītajos darba laikos).
Rakstot savu pieredzi portālā sūdzības.lv, neminot konkrētu gadījumu, nezinot nosūtītāju, nevaram to izvērtēt un izmeklēt. Šis būtu ieteikums arī visiem pārējiem mūsu klientiem. Internets un publikācijas tajā ir laba lieta, tomēr ja jums interesē risināt situāciju, tad pirms publikācijām lūdzu sazinieties ar pakalpojuma sniedzēju.
Paldies
Комментарии (3)
Lasi noteikumus
Ja nesanaca izdrukat,liec bez uzlimes,kurjers pats uzlimes, un nevajag te kaukt ka kads ir apkrapis
Lasit iemacies,pirms suti lasi noteikumus
Tieši tā izdarīju, pirms mans sūtījums tika nozaudēts!
Man šodien notika identiski - meitene teica, lai droši lieku paku iekšā, kurjers uzlīmēs uzlīmi. Rezultātā radi kalendāra vietā saņēma meiteņu bodijus :( Šobrīd jau 15 min Omnivā visi operatori ir aizņemti. Skumīgākais tas, ka Omnivai nav alternatīvas, jo Pasta stacijā ir tieši tāds pats bardaks :(