Omniva - Ko darīt
Labdien, kāpēc omniva p [iepras personas kodu-e-parakstu-id karti-utt-es nedrīkstu nevienam, un kur nu vel privātai firmai sniegt savus datus un e-parakstus—lai tikai saņemtu savu sūtījumu—tas ir neprāts-man ir podziņu telefons-parasts-un tas nozīmē ka nevārēšu vairs ne sūtīt ne saņemt sūtījumus caur omniva—padomājiet omniva par to šobrīd sūtījums.
Labdien,
Vēršam Jūsu uzmanību, ka, lai saņemtu vai nosūtītu sūtījumu nav obligāti nepieciešams reģistrēties portālā www.mana.omniva.lv.
Tiklīdz sūtījums, kuru gaidāt, tiks ievietots pakomātā, Jūs saņemsiet sms paziņojumu ar durvju atvēršanas kodu.
Jūsu aprakstā ir minēts, ka sūtījums šobrīd ir "reģistrēts" statusā. Tas nozīmē, ka nosūtītājs sūtījumu ir reģistrējis, taču vēl nav fiziski nodevis Omniva.
Aicinām sazināties ar klientu atbalsta centru telefoniski uz 27042424 vai rakstot uz e-pastu [email protected], lai mēs varētu Jums palīdzēt izskaidrot kā lietot Omniva pakalpojumus, kā arī rast atbildes uz jautājumiem par Jūsu sūtījumu.
Ar cieņu,
Omniva
Комментарии (4)
es vairs nevaru saņemt sūtījumus ja neesu reģistrēts omniva lapa-kā tā-mans sūtījums jau 3 dienas stāv pie jums ar noradi reģistrēts-es nevelos savus personas datus iesniegt privatai firmai-tas nav drosi-jo prasa gan personas kodu,gan id,gan e-parakstu utt-man ir podzinu telefons
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Vai tad omniva vairs nepiegadās sūtījumus, ja nereģistrēšu sevi viņu lapā
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību