Omniva - Ievieto paku krietni tālākā pakomātā
Jau kuro reizi paciņa tiek ievietota 1km tālākajā pakomātā, nekā norādīts. Zinu jau atrunas par to, ka viņu noteikumi to atļauj, bet ņemot vērā to, ka ik pārdienas pienāk kāda paciņa, turpmāk pie katras iespējas izvēlēšos citu piegādes servisu. Neko citu jau es nevaru izdarīt. Man nav jātērē laiku, lai regulāri zvanītos un lūgtu ievietot tajā pakomātā, kurš sākotnēji bija norādīts. Man tas šķiet pašsaprotami, ka tā tam būtu jābūt un tāpēc es maksāju par piegādi, lai saņemtu sev ērtā vietā. Labāk saņemu vēlāk, bet sev ērta vietā, nevis tērēju laiku, lai ietu uz sev neizdevīgu vietu.
Комментарии (5)
Turklāt tās nav izņēmuma reizes, bet jau paliek kā regulāra prakse. Ņemot vērā, ka nāk karstais laiks un tiek pasūtītas preces, kas karstumā var bojāties, cilvēkam ir svarīgi izņemt pēc iespējas ātrāk sev tuvākā vietā.
Piemēram, šodienas paciņa ar vitamīniem bija pasūtīta uz pakomātu, kurš neatrodas saules staros. Tā vietā aizsūtīja uz krietni tālāko, kurš atrodas saules staros un vitamīni varēs tur visu dienu uzkarst. "Paldies"
Visu cieņu, bet, ja klients nav pensionārs vai invalīds, 1km nav tāds attālums, par kuru sūdzēties. Labāk priecāties, ka ir divi tik tuvu esoši pakomāti un piegāde notiek, līdz ar to, daudz raitāk.
Tas ir +1km pensionāram, kas ir daudz. No mājas 3 tuvākās Omnivas ir katra 1.5km tālu un šis ir vēl +1km. Un runa par to,ka tas notiek regulāri kā pārsteigums, kur šoreiz tiks aizsūtīta paka.
Sapratu, tad piedodiet.