Omniva - Bojāta prece
Omnivas prieka piegādātāji sabāza 3 sūtījumus mazākajā pasta kastītē, rezultātā 80ml tūbiņa ar ķīmiju tika deformēta. Pārējie bija veseli, bet aizrakstīju omniva, šie atbildēja, ka pārbaudot nebija bojājumu. Tikai izpakojot es konstatēju, ka tur iekšā ir putra. (kā omnivas ģēniji pakā iepakotu preci vizuāli novērtēja kā nebojātu, tas ir jautājums bez atbildes) kamerās šie ģēniji konstatēja, ka ievietots labi un pie izņemšanas problēmas neredzēja. (kā man varbūt turpmāk jāuzvedas, ja ir sastūķētas preces un grūti dabūt ārā? Jāapmet kūlenis?) arī par paku piegādi sms sūta 23.39, tas ir bez 21 minūtes pusnaktī! Tikai fakti! Personīgi nekad neizmantoju šito bodīti, bet ķīnietim savi līgumi. Omniva vainoja ķīnieti, bet ķīnietis uzzinot situāciju uzreiz piedāvā vietā, lai tikai es nepalieku bez vajadzīga produkta. Visu sarunājām, atšķirībā no omnivas. Un saku, ka nekas netika atrisināts! Nekas!
Labdien!
Mums ir patiesi žēl, ka Jums ir nācies saskarties ar šādu situāciju. Kā jau iepriekš informējām, esam detalizēti izskatījuši šo situāciju, un vēlamies informēt, ka Omniva sūtījumu terminālī netika konstatēti sūtījuma bojājumi, kā arī netika sastādīts akts par bojātu sūtījumu.
Papildus, esam pārbaudījuši kameru ierakstus no sūtījuma ievietošanas brīža pakomātā, un konstatējām, ka neviens no piegādātajiem sūtījumiem netika iespiests pakomāta skapītī, kā arī sūtījuma saņemšanas brīdī problēmas netika konstatētas.
Vēlamies vērst Jūsu uzmanību, ka Ķīnas sūtījumu piegādēs Omniva ir gala piegādātājs. Līdz tam, starpā ir vairāki piegādātāji, kā dēļ ir īpaši būtiski iesniegt pretenziju nosūtītājam, lai konstatētu cēloni piegādes ķēdē.
Aicinām Jūs vērsties pie nosūtītāja.
Ar cieņu,
Omniva
Добавить комментарий