Omniva - Atplēsta paka un saturs pazudis.
Labdien.
Esmu sarūgtināta saņemot savu sūtījumu pakomātā Ogre T/C Prestižs.
Paka ir atplēsta un saturs ir pazudis.
Esmu veikusi daudz pasūtījumus, taču mana uzticības sāk zust.
Šī jau ir otrā reize ar atplēstu paku. Pirmajā reizē nekas nepazuda ( bija pasūtīti vitamīni - kas laikam nevienam neinteresē). Bet šoreiz prece bija ikdienišķai lietošanai.
Man ir gan sarūgtinājums, gan šoreiz arī finansiālais zaudējums. Kas nav patīkami mūsdienās.
Liek aizdomāties par to, kam uzticēt Ziemassvētku dāvanu sūtīšanu.
Lūgums izvērtēt darbinieku attieksmi pret darbu un uzticētām paciņām. Lai tā neatgadītos arī citiem.
Ar cerību uz labo.
Daiga Ozola
Labdien!
Mums ir patiesi žēl, ka Jums ir nācies saskarties ar šādu situāciju. Lai detalizēti noskaidrotu lietas apstākļus un to kādēļ sūtījuma iepakojums ir bijis bojāts, aicinām sazināties ar nosūtītāju un lūgt aizpildīt iesniegumu. https://www.omniva.lv/privats/sutijums/iesniegums_par_piegades_kvalitati
Atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām.
Ar cieņu,
Omniva
Добавить комментарий