LV RU
www.sudzibas.lv Netvision Slikts serviss

РешеноNetvision Vai Mpe Nets Sia - Slikts serviss

Esam dažus gadus izmantojuši MPE kompānijas pakalpojumus. Sākotnēji viss šķita labi, interneta stabilitāte un ātrums ok, kad bija pārtraukumi, vienmēr par to brīdināja u.t.t. Taču, kad šomēnes uzzvanījām pajautāt, vai ir iespējams samaksāt par viņu pakalpojumiem uzreiz par veselu gadu, vai arī, alternatīvi, pārslēgt līgumu uz uzņēmumu, saglabājot esošo tarifu, meitene laipni atbildējusi apstiprinoši (ka šajā gadījumā mums pat būšot neliela atlaide) un pateica, ka tuvākajā laikā ar mums sazināšoties uzņēmumu nodaļas pārstāvis (bija mēneša sākums un pirms rēķina apmaksas gribējām dabūt atbildi un tad jau samaksāt uzreiz par gadu). Protams, ka neviens ar mums nebija sazvanījies, bet, kad jau pagāja apmaksas termiņš, es saņēmu zvanu un vīrietis-drīzāk puika, kurš nemaz nestājās priekšā un neklausījies atbildes, pārtrauca un uz aicinājumiem pārzvanīt (jo bijusi sliktā zona) nereaģēja, turklāt atbildēja diezgan uzbrūkošā tonī, ka mums neesot samaksāts rēķins par tekošo mēnesi. Uz norādījumu, ka ar mums tā arī neviens nebija sazinājies un vai ir iespējams dabūt atbildi uz iepriekš minētiem jautājumiem, puika atbildēja, ka noslēgt līgumu uz gadu nevarot, bet varot pārslēgt līgumu uz juridisko personu, taču ikmēneša maksa būšot krietni lielāka (gandrīz 2x lielākā). Kad pajautāju, vai ir iespējams tomēr precizēt informāciju, sakarā ar tās pretrunīgumu, darbinieks teica, lai braucu pie viņiem Maskavas ielā un tad viņi varēšot sniegt atbildi. Kad tomēr mans kolēģis atbraucis MPE kantorī, iznāca (acīmredzot) tas pats puika, kas tik un tā nevarēja neko izstāstīt un par katru detaļu skreja konsultēties ar saviem vadītājiem. Iespaids palika protams ļoti negatīvs. Rēķinu apmaksājām, taču vairs nav īpaši vēlmes ieteikt MPE saviem draugiem un paziņām.

Жалоба успешно разрешена Sudzibas.lv Admin 01.11.2017

Uzņēmuma Netvision Vai Mpe Nets SIA pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

P

Комментарии (3)

P Pharos 11.12.2017

Tiešām situācija tika atrisināta, bet ne jau tāpēc, ka "Visi mēģinājumi tika ignorēti" - telefoniski atbildējām uzreiz. Mpe Net mēģināja panākt, lai izdzēšam sūdzību, tāpēc iegāju portālā, lai paskatītos, vai tas vispār ir iespējams un tāpēc pamanīju uzņēmuma atbildi (kas neatbilst patiesībai - man nebija neviena neatbildētā zvana no mpe). Vēlos informēt, dārgie Mpe Net pārstāvji, ka izdzēst sūdzību nav iespējams - tiklīdz sūdzība nonāk portālā, pat sūdzības autors nav tiesīgs to izdzēst. Tāpēc iesaku rūpīgi pārdomāt, ko rakstiet un ko sakiet saviem klientiem gan telefoniski, gan rakstiski, lai nākotnē vairs nerastos šādas situācijas.

M mikeness 26.04.2018

Nemaz neizbrīna tāda kompānijas attieksme.Viņu gājieni nav izskaidrojami.Labi,ka nav nācies lietot.Varu iedomāties to visu murgu

I imula 03.03.2019

Pharos, tā nav "uzņēmuma atbilde". Tā ir atbilde no "Sudzibas.lv Admin".
Standartatbilde copy+paste. Tajā arī nav ne vārda par "neatbildētiem zvaniem no mpe"...
Un...
lietotāja Mikeness komentārs šeit gan jocīgs - ieraksta ka murgs un nelietos, bet tajā pašā datumā jau ieraksta atsevišķu sūdzību par šo firmu, jau kļūstot par viņu klientu :D

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы