Netvision - Slikts serviss
Piektdienas vakarā, 28.februārī, pazuda internets un televīzija. Pēc pusotras stundas parādījās, bet gāja ar pārtraukumiem. Ap plkst. 3:00 pazuda pavisam. Gaidīju līdz plkst. 5:00, bet tā arī nesagaidīju un aizgāju gulēt. Protams, arī viņu "diennakts" telefona numuri neatbildēja. Šodien zvanīju viņiem, vaicāju, kas notika piektdien. Otrā galā atbilde: "Nezinu." Prasu: "Mums tagad visu laiku jārēķinās ar tādām situācijām?" Atbilde: "Nezinu." Vaicāju, kāpēc melo, rakstot, ka viņiem ir diennakts tehniskais atbalsts, ja neviens neceļ klausuli. Atbilde: " Nezinu. Vajadzēja ierakstīt balss ziņu." Saku vēlreiz: "Kā es varu ierakstīt balss ziņu, ja visi numuri rāda aizņemtu signālu?" Atbilde neseko. Vaicāju, kas jādara, ja vēlos atteikties no viņu pakalpojumiem. Atbilde: "Nezinu. Es jūs tūlīt varu savienot ar menedžeri... oi, menedžeris nav uz vietas. Es nodošu menedžerim jūsu kontaktinformāciju un viņš ar jums sazināsies." Lieki piebilst, ka neviens tā arī man nepiezvanīja un nav piezvanījis jau trešo dienu. Katrā ziņā attieksme cūcīga. Un kas tā par personu, kura atbild uz telefona zvaniem, bet neko nezina? Jau lasīju, ka arī citi raksta, ka Netvision nelaiž prom klientus. Tā arī izskatās, jo brīdī, kad ierunājos par līguma laušanu, tā pēkšņi vairs neviens atbildīgais nebija uz vietas un nevarēja neko atbildēt. Goda vārds, ne tikai pakalpojumu kvalitāte, bet arī attieksme kopumā kā kaut kādam kaktu kantorim. Internets pazūd, "diennakts" tehniskais atbalsts realitātē neeksistē, uz telefona zvaniem atbild persona, kura nespēj atbildēt ne uz vienu jautājumu, līgumu lauzt neļauj. Ja turpinās ignorēt klientu vēlmi lauzt līgumu, izklausās, ka te būs darbiņš Patērētāju tiesību aizsardzības birojam.
Комментарии (2)
Negaidija, kad būs betmens kurš negulēs un gaidīs visu nakti.
Gan jau darbinieki mainās un arī ko gan var telefona operators pateikt - nav jau nekāds tehniķis.