Netvision - Slikts serviss
Piektdienas vakarā, 28.februārī, pazuda internets un televīzija. Pēc pusotras stundas parādījās, bet gāja ar pārtraukumiem. Ap plkst. 3:00 pazuda pavisam. Gaidīju līdz plkst. 5:00, bet tā arī nesagaidīju un aizgāju gulēt. Protams, arī uz viņu "diennakts" telefona numuriem neviens neatbildēja. Šodien zvanīju viņiem. Vaicāju, kas notika piektdien. Otrā galā atbilde: "Nezinu." Prasu: "Mums tagad visu laiku jārēķinās ar tādām situācijām?" Atbilde: "Nezinu." Vaicāju, kāpēc melo, rakstot, ka viņiem ir diennakts tehniskais atbalsts, ja neviens neceļ klausuli. Atbilde: "Nezinu. Vajadzēja ierakstīt balss ziņu." Saku vēlreiz: "Kā es varu ierakstīt balss ziņu, ja visi numuri rāda aizņemtu signālu?" Atbilde neseko. Vaicāju, kas jādara, ja vēlos atteikties no viņu pakalpojumiem. Atbilde: "Nezinu. Es jūs tūlīt varu savienot ar menedžeri... oi, menedžeris nav uz vietas. Es nodošu menedžerim jūsu kontaktinformāciju un viņš ar jums sazināsies." Lieki piebilst, ka neviens tā arī man nepiezvanīja. Rīt mēģināšu zvanīt vēlreiz. Katrā ziņā attieksme cūcīga. Un kas tā par personu, kura atbild uz telefona zvaniem, bet neko nezina? Jau lasīju citas sūdzības, kurās cilvēki saka, ka Netvision nelaiž prom klientus. Tā arī izskatās, jo brīdī, kad ierunājos par līguma laušanu, tā pēkšņi vairs neviens atbildīgais nebija uz vietas un nevarēja neko atbildēt. Goda vārds, ne tikai pakalpojumu kvalitāte, bet arī attieksme kopumā kā kaut kādam kaktu kantorim. Kvalitatīvu pakalpojumu nenodrošina, tehniskais atbalsts nekāds, uz telefona zvaniem atbild pilnīgi nekompetenta persona, kura neko nezina, bet aiziet no viņiem arī nevar, jo ignorē. Murgs, ne kompānija.
Добавить комментарий