www.sudzibas.lv Netvision Slikts serviss

Netvision - Slikts serviss

Gribu parunāt par kompāniju "Netvision" (iepriekš zināma kā "Infonet"). Kopš tiek izmantoti šīs kompānijas pakalpojumi, pie interneta darbības traucējumiem jau bija pierasts, taču līdz šim vismaz vienmēr bija iespēja sazvanīt operatorus, kuri informēja par traucējumiem un spēja atbildēt uz jautājumiem par to, cik ilgi vēl nebūs pieejami viņu sniegtie pakalpojumi. Nu jau arī tas vairs nav iespējams. Piektdienas vakarā ap plkst.21:15 pēkšņi pazuda gan internets, gan televīzija. Zvanot uz telefona numuriem, kuriem, kā norādīts mājaslapā, būtu jāstrādā visu diennakti, visu laiku rāda aizņemtu signālu un neviens neatbild. Internets atgriezās pēc pusotras stundas, taču turpināja strādāt ar pārtraukumiem - 10 minūtes viss darbojas, pēc tam atkal pazūd, 20 minūtes darbojas, pēc tam atkal pazūd. Un tā visu laiku. Nu jau plkst. ir gandrīz 1:00 naktī, bet problēmas turpinās. Agrāk, ja bija ieplānoti kādi remontdarbi, par tiem tika paziņots e-pastā. Tāpat, ja bija radušās kādas tehniskas kļūmes, par to, zvanot uz norādītajiem numuriem, tika paziņots automātiskajā atbildētājā. Tagad - klusums. Uz telefona zvaniem neviens neatbild, tehniskā palīdzība nav sasniedzama, cilvēki piektdienas vakarā paliek bez interneta un televīzijas uz nenoteiktu laiku, jo nav iespējams ar kādu sazināties, lai uzzinātu, kas notiek. Bet, nedod Dievs, laikā nesamaksāsi rēķinu. Ir reiz gadījies kļūdīties un aizsūtīt par vienu eiro mazāk, kā jau pēc brīža sekoja vēstule ar draudiem, ka, ja šis viens eiro netiks samaksāts nākamajā mēnesī, tiksim iesniegti parādu piedziņai. Bet vai kāds dos atlaidi par to, ka piektdienas vakarā paliekam bez interneta un televīzijas, un neviens no viņu sludinātajiem "24/7" telefona numuriem neatbild? Vienkārši trūkst vārdu. Cūcība.

Ответ от Netvision Support Ответ от представителя 14.05.2025

Labdien!

Paldies par Jūsu atsauksmi.

Mums patiesi žēl, ka Jums nācās piedzīvot neērtības mūsu pakalpojumu izmantošanā. Minētajā periodā bija tehniska avārija datu centrā, kas uz laiku ietekmēja gan mūsu pakalpojumu darbību, gan arī mūsu saziņas kanālus. Problēma tika novērsta iespējami īsā laikā.

Mēs saprotam, cik svarīgi ir stabili pakalpojumi, un tāpēc pastāvīgi ieguldām uzlabojumos un strādājam pie mūsu infrastruktūras noturības, lai līdzīgas situācijas nākotnē novērstu pavisam un nodrošinātu vēl stabilāku un drošāku servisu mūsu klientiem.

Mēs novērtējam katru atsauksmi, jo tā palīdz mums augt un pilnveidoties.

Ja Jums ir jautājumi vai nepieciešama palīdzība, lūdzu, nosūtiet privātā ziņā Jūsu kontakttālruni un pakalpojuma sniegšanas adresi.

Ar cieņu,
Netvision

E

Комментарии (1)

Labdien, Ja uzņēmums "Netvision" nepilda savas saistības, jums kā patērētājam ir tiesības prasīt kvalitatīvu pakalpojumu atbilstoši līgumam un likumam. Šādā situācijā vispirms ieteicams nosūtīt uzņēmumam rakstisku pretenziju (e-pastā vai ierakstītā vēstulē), norādot radušos problēmu, traucējumu ilgumu un pieprasot kompensāciju par pakalpojumu nepieejamību. Ja uzņēmums neatbild vai atsakās risināt situāciju, varat vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC – www.ptac.gov.lv), kas var izvērtēt jūsu sūdzību un uzlikt uzņēmumam pienākumu rīkoties.

Tāpat, ja pakalpojumu kvalitāte regulāri neatbilst solītajam un problēmas netiek risinātas, jums var būt tiesības lauzt līgumu bez līgumsoda. Ja nepieciešama palīdzība ar sūdzības sagatavošanu vai citiem juridiskiem jautājumiem, varat vērsties pie jurista vai PTAC.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы