Netvision - Krāpšana
Tātad lieta sekojoša, rēķinu piestāda par nākošiem diviem mēnešiem, kas ir pretlikumīgi.
Otrkārt telekomunikāciju pakalpojumu atslēdz pat tad kad rēķina apmaksas termiņš nav sasniedzis norādīto datumu. Zvanot uz konsultatīvo tālruni, konsultantam nācās izskaidrot ar to kad rēķina apmaksas datums nav pat pienācis un komunikācijas pakalpojumi ir ierobežoti, ar ko ir atbilde no darbinieka, nav samaksāts rēķins, mana atbilde sekoja kad norādītais apmaksas datums vēl nav pienācis.
Protams nācās pacelt balsi uz darbinieku lai izprastu bet tas bij tā vērts, savādāk nesaprot.
Labdien!
Mēs augstu vērtējam mūsu klientus, viņu apmierinātību, kā arī viedokļus un atsauksmes.
Mums patiesi žēl, ka Jums nācās saskarties ar negatīvu pieredzi, sazinoties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu.
Diemžēl, vietnes sudzibas.lv iekšējas sistēmas kļūdas dēļ, uzņēmums laicīgi nesaņēma paziņojumu par Jūsu sūdzību.
Lai pēc iespējas ātrāk un produktīvāk atrisinātu esošo situāciju, lūdzam atstāt privātā ziņā Jūsu kontakttālruni un pakalpojuma sniegšanas adresi – uzņēmums veiks iekšējo situācijas izvērtējumu un nepieciešamās pārrunas, lai uzlabotu klientu apkalpošanas kvalitāti un izvairītos no līdzīgām situācijām nākotnē.
Cerot uz veiksmīgu situācijas risinājumu,
Ar cieņu,
Netvision
Добавить комментарий