РешеноNetvision - Dīvains provaideris
Savāds pakalpojumu sniedzējs.Piekritu ņemt viņu pakalpojumus no 26.04.2018.Pie tam ar viņiem jau tika sarunāts no 23.marta 2018 gada par visu.Vienkārši nakot laikam tuvāk protams,ka atgādinaju par sevi ,kaut gan īstenībā jau tas būtu jādara kompānijai,ja viņiem būtu interese pēc jauniem klientiem un ienākumiem.Taču laikam to ir pārpilnēm,ja ienākumi nav vajadzīgi.
Dīvaini tas,ka viņi neinteresējas cik TV ir mājās vai tiek lietots Wi-Fi un citi svarīgi jautājumi pirms pieslēgt pakalpojumus.Par to attiecīgi arī pats uzrakstīju viņiem un pats interesējos,taču atbildes nebija nekādas.
Atbrauc meistars,uzstādīja visu bez problēmām - ātri bez sarežģījumiem.Taču aŗi jau - neprasa cik TV ir mājās un t.t.Vaicāju un kā tad otrs TV?Vai darbosies analogajā arī bez dekodera.Saka ka nē,jo tam vajag otru dekoderu.Saku nu tad neko,atsakos no sadarbības.Ja jau Netvision nebija interese tad man netik tā nav manot tādu attieksmi jau pašā sākumā.
Meistars zvnana šiem kā risināt - piedāvā dekoderu par 1,50 eiro mēnesī.Summa jau nav liela un nav problēmu arī to maksāt,TAČU par cik pašai kompanijai nebija interese nekāda,tad nav jegas sadarboties.Pie tam palasīju vēl šeit atsauksmes un sapratu ka laikam arī tā labak ir,ka neparakstījos sadarboties.Ir citi piedāvājumi un pie tam uz pusi lētak nekā šiem.Protams nav tik daudz TV kanalu taču TV skatos labi ja dažas reizes gadā tākā varu bez tā arī iztikt.
Vienkarši gribas pabrīdināt tos kuri domā varbūt pieslēgties - pavērojiet pirms slēdzaties viņu attieksmi un interesi sadarboties pirms parakstīt līgumu.Man iespaids bija ka viņiem pie vienas vietas ir viss - galvenais lai klients paraksta papīru taču pārējais pār bortu.Neprot viņi operatīvi kaut ko risināt un ātrumā izdomāt lai būtu jauni klienti.
Комментарии (2)
отвратильный сервис
отватительный сервис и компания