MAXIMA - Taromāts

Vēlos izteikt sūdzību par situāciju, ar kuru saskārāmies šodien Maxima veikalā.

Vakarā ap plkst. 20:00 devāmies uz šo veikalu, lai nodotu taru taromātā. Kā jau bieži iepriekš, arī šoreiz taromāts bija pilns un nebija iztīrīts, tādējādi nebija iespējams nodot iepakojumus.

Vērsāmies pie veikala darbiniecēm ar lūgumu iztīrīt taromātu, taču saņēmām šādu atbildi: “Mēs esam tikai divas pārdevējas, un neiesim vakarā tīrīt.” Šāda attieksme nav pieņemama, īpaši ņemot vērā to, ka veikala darba laiks ir līdz 21:00 vai pat 22:00, un mēs bijām ieradušies tikai nedaudz pēc 20:00.

Uzskatām, ka šāda darbinieku attieksme un nespēja nodrošināt pienācīgu pakalpojumu klientiem ir nepieņemama. Ja taromāts ir daļa no veikala piedāvātajiem pakalpojumiem, tam jābūt pieejamam visas darba dienas garumā, līdz ar to arī jānodrošina tā darbspēja un apkalpošana līdz veikala slēgšanai.

Lūdzam izvērtēt šo situāciju un veikt attiecīgus pasākumus, lai turpmāk:
• Taromāts tiktu regulāri un laikus iztukšots;
• Klientiem netiktu atteikts pakalpojums darba laikā;
• Darbinieki izturētos ar cieņu un profesionāli pret apmeklētājiem.

02.06.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от uznemums Maxima Latvija Ответ от представителя 03.06.2025

Labdien!

Paldies par Jūsu iesūtīto ziņu!

Informējam, ka konkrētā veikala depozīta kiosks darbojas no plkst. 8.00 līdz neilgi pirms veikala slēgšanas. Dienas laikā iekārta tiek regulāri tīrīta, un lielās noslodzes dēļ šādas tīrīšanas var notikt pat vairākas reizes dienā. Šajā laikā kiosks tiek slēgts uz aptuveni 30 minūtēm, lai veiktu iekārtas programmā paredzēto tīrīšanu.

Darbinieks, kurš apkalpo depozīta kiosku, vienlaikus piedalās arī citos veikala procesos, tāpēc dažkārt iespējama aizkavēšanās, reaģējot uz kioska signāliem.

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un aicinām taru nodot agrākās rīta stundās, kad klientu plūsma ir mazāka un iekārta – mazāk noslogota.

Pateicamies par sapratni un novēlam patīkamu iepirkšanos Maxima veikalos!

Ar cieņu,
"Maxima Latvija" komanda

L

Комментарии (14)

latv Debill 02.06.2025

kraslavieša troļļa vietēja komentatora perdaka degšana rit pilnā sparā, veicinot ārā temperatūras kāpšanu. Tad kad tiks izolēts un deportēts uz kautuvi, iestāsies miers un klimatiska norma

C Cilvēks16 02.06.2025

Vai Jūs strādātu un tīrītu regulāri,ja par taromāta apkalpošanu, jau nepiemaksā. Prioritāte ir pamatdarbam Maximā. Ne jau Maxima tos taromātus izdomāja.
Ja tiktu piemaksāts tam darbiniekam kurš veic taromāta apkalpošanu,tad gan jau būtu savādāk.

L Lanina 02.06.2025

Diemžēl es zinu ko nozīmē tīrīt to taromātu un tas neaizņem vairāk kā 5 minūtes, lai viņu iztīrītu. Un ja tas nebūtu regulāri tad es neko neteiktu, bet diemžēl šajā Maxima tas ir regulāri un attieksme arī nav tā pati laipnākā.

C Cilvēks16 02.06.2025

Tur nevajag tikai iztīrīt,bet tam darbiniekam vajag arī nodotās stikla pudeles no taromāta sašķirot pa krāsām,formas u.t.t. Katru veidu salikt katrā kastē,tur nav 5 min. Jā, plastmasas pudeles ir ātri iztukšot.. Piepilda daudzumu līdz noteiktam līmenim un maisu aizsien ar tam paredzētu savilcēju,kur uzlīmē svītrkodu. Var arī būt gadījumi,ka pietrūkst tukšās kastes. Taromāta stikla konteineru jau nu gan nevar pa 5 min.iztukšot,jo tas jāšķiro. Pajautājat jebkuram darbiniekam.

L Lanina 03.06.2025

Katrā veikalā ir divi konteineri stikla pudelēm. Izvilkt pilno un iestumt tukšo tas īsti neaizņem daudz laika. Un ko jūs gribat teikt lai to aparātu iztīrītu tad vajag 30 min vai vairāk. Tad jautājums ir cik ātri jūs strādājat. Atkārtošos vēlreiz es zinu ko nozīme tīrīt taromātu un man nevienam nekas nav jājautā. Ja negrib darīt darbu kas ir jādara tad nav jāstrādā veikalā. Ir jābūt cilvēcīgai attieksmei pret klientiem.

Good Intentions 15 ч назад

Lanina pastrādā un redzēs cik daudz cilvēcīgais no darba devējiem un tiem labajiem klientiem laika gaitā tev paliks.

L Lanina 15 ч назад

Diemžēl esmu strādājusi un ne vienu vien reizi dienā tīrījusi to aparātu. Zinu kāda smaka tur ir. Ko tad teikt tiem cilvēkiem kam taromāts ir iekšā telpās un tā smaka ir jāosta visu dienu. Tie, kas nav to darījuši vienmēr māk gudri rakstīt. Iet jau runa arī par pieklājīgu attieksmi, nevis rupji atbildēt klientam.

S sannas 14 ч назад

Cilvēk mīļais, vakaros tiešām veikalā ir tikai 2 darbinieki. Viens pie kasēm, otrs veic dienas atskaites noliktavā, pie datora, galvenajā kasē. Taromāta pakalpojums nevienā pārtikas veikalā nav un nebūs primārais pakalpojums,jo taromāta apkalpošanai nav tāda speciālā darbinieka. To tīra cilvēks, kas tajā brīdī ir brīvāks, respektīvi vakarā tur neviena nav. Smiltenē viens vienīgs taromāts? Neticu! Jūsu sūdzībai nav nekādas jēgas, jo ofiss ļoti labi zin, cik darbinieku ir veikalā un vēl labāk zina to,ka primāri ir jāapkalpo pircēji, nevis taromāta kontingents. Ar cieņu jāapkalpo? Jāaiziet pie taromāta sarkanā lupata jāpaklàj un jāatdod gods?

Kittsu 02.06.2025

Kas par veikalu?

Kittsu 02.06.2025

Adrese*

L Lanina 03.06.2025

Maxima Smiltenē

Good Intentions 15 ч назад

Lai tā taromāta firma sāk maksāt par to darbiniekiem vai uzņem darbā savus darbiniekus. Piķi ta normālu taisa.

Good Intentions 15 ч назад

Goda vārds bomža darbs izziet no veikala to visu vākt un tā smirdoņa un nejau vienu reizi dienā.

latv Debill 3 ч назад

kraslavietim der

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы