РешеноMaxima - Apkopējas rupjā atieksme
4.07.2025 11.39 Es ienšcu maksimā iepirkties. Tiko nonācu līdz augļu stsndam tur apkopēja tīrīja grīdu. Es centos pajiet garām viņai lai tiktu pie augļiem. Šī man uzkliedza lai ejot apkārt jo viņai te esot jātīra. Kā es pateicu ka man jātiek pie augļiem šī sāka savu lekciju, lai pagaidot, jo viņai esot jātīra un darba daudz un aiz katra cilvēka mēsli jātīrot. Piedodiet man šitāda atieksme kā traka par suni. Klients ir niecība un viņa galvenā. Es pati esmu tšdu darbu darījusi bet pret klientiem tš neatieco kā pret ko zemāku. Tā nav normala atieksme. Klientam viemēr taisnība un šajā gadījumā burtiski un ataisnojami. Pircējs /Klients nav pelnījis tik rupju atieksmi. Tā sieviete izskatījas kalsna gados un sirmiem pagariem matiem kas saņeti astē.
Pārdevējai bija rupja atieksme kā tas var būt? ka komadē . Varbūt nejiet vispār uz jūsu veikalu iepirkties. U n pateikt ka nav pienācīgs servirs.
Комментарии (14)
Ir cilvēki, kas piecūko grīdu, ir tādi, kas to visu tālāk iznesā pa zāli. Varēji izmest līkumu līdz alko stendam un tjotja visu būtu sakopusi. Abpusēja cieņa un nekas vairāk.
Nav klientam vienmer taisniba!
Tev bija gruti dazas sekundes pģaidit kamer aizbrauc garam.
Patika izradit savu varu, neapmierinatibu?
Diemžēl nebija viemēr nebija laika. Un intereresanti kā pats justos kad nonāktu tādā situacijā kad pircējam reali uzbrauc ja viņa būtu citādi runājusi nevis ar uzbrūkošu toni. Es saprastu. Tas ir atieksmes jautājums
Attiecies pret citiem cilvékiem tā, kā tu gribi lai citi atiektos pret tevi, savādāk var gadīties ka citi var sākt darīt kā tu.
Pirmkārt ja esi tik gudrs paskaties pret sevi spogulī, vai esi tik godīgs kā dimanta oliņa vai arī kritisksts ne liekulīgs, atzīt ka nevienam nepatīk ka uz viņu bļauj.
Paiet garām nav virsū iet.
Pilns citāts "Klientam vienmēr ir taisnība gaumes jautājumos".
Es centos normākli pajiet garām lai tīra kur jaatīra, bet vai tā ir normāla atieksme ka uz tevi kdziedz kur tu ej es te tīru, ej prom un apkārt stendam. Viņa uz mani kliedza lamājās un zem deguna ko noburkšķēja
Atiecās zemaak stāvosu, es pēc dabas esmu labdabīga un draudziga persona, un nemīlu drāmas. Bet ja šo rakstu m
ani tas ļoti pazemoja un aizkāra. Es pēc būtības nerakstu sūdzības .šī pirmā reize. Un ja rakstu tas ir ļoti nopietni
Lūk noliksim visus fakta priekšā, vai patīk ka uz ju.s svešs cilvēks bļauj lamājas komandē kā suni vai ļahsiet ka jūs pazemo noniecina Klientu.?nu ja jums patīk tāda atieksme lūdzu ... ļaujiet pret sevi izturēties kā niecībām pat sunim labāk, iizrok kaulu atrod ķīnienti kuru nobaro, un pēc tam apēd dzīrēs... padkmājie labi vai vēlaties tādu atieksmi būt mēslam ...?
Pajiet!
Šis vārds sniedz pilnīgu priekšstatu par sūdzības autoru ! Nu tad nākamreiz PAJEJ garām un nesmirdi pajājēja 🤣. Aizej uz skolu, lai nenāktos visu mūžu "PAJIET".
Es zinu ka es rikojos. Man nav bijusas problemas neviena veikala. Neviens bez iemesla neblauj, ja vien pats neprovice.
Pajiet, nejiet, Pajiet, nejiet! Autor, aizej gan uz skolu , tad nebūs jājiet uz veikalu cilvēkiem virsū skriet.
Iešņāca Mahimā, un vel tāda trobeligā.
Varbūt pa tiešo uz KoncertLāger?
Praula iela----- Esmu arī strādājusi veikalā par kasieri, studentu kopmītnēs-- par apkopēju. Esmu centusies sadzīvot ar visiem, un mani lielākajā daļā procentu ir cienījuši. Protams, vienmēr būs tādi, kam viss ir slikti, lai kā centies.