Maxima - Slikts serviss, pircēja aizvainošana
Vakar apmeklēju veikalu maxima, iepērkoties pie pašnoteikšanās kases. Pirku produktus vakariņām kā arī sarkanvīnu. Noskanēju visu, stāvu un gaidu, lai pārdevēja noņem liegumu pirkumam (vīnam) nogaidīju vairāk par minūti, kamēr pie manis pienāks, viena pārdevēja aiz muguras ignorē. Otra pienāk un krievu valodā sāk uz manis kliegt un aizvainot. Lai gan es stāvu un mierīgi gaidu. Sapratu, ka uzrunā mani, jau no pus veikala, pārdevēja ar vārdiem “kuda ļežis naglij” kamēr es stāvu mierīgi. Brīvi saprotu krievu valodu, tādēļ nesagādāja problēmas saprast teikto. Pēc tam pienākot man klāt atkārtoti sāk aizvainot, es latviski mūsu dzimtajā valoda uzdodu jautājumu, kādēļ jūs mani aizvainojiet un kliedziet uz mani. Atkārtoti dzirdu “ a kuda ļežis naglij “
lai jūs labāk spētu izprast situāciju - es pieeju pie pašapkalpošanas kases, noskaneju pirkumus - no 10 metru attāluma dzirdu - pārdevējas kliedzienus un aizvainojumus. Man ir tikai viens jautājums. Kādēļ mani manā valsti aizvaino jūsu darbinieks krievu valodā? Es centos nerunāt lai neizveidotu vēl lielāku konflikt situāciju. Ejot āra es kā parasti atvadījos - ar vārdiem ;visu labu.
Uz ko saņemu atbildi “ da vaļi uzhe” kas nozīme vacies ātrāk prom. Kā arī šis situācijas laikā vairāk kārt dzirdēju rupjus vardus man adresētus, apspriežot mani ar otru pārdevēju, laikam domāja, ka nesaprtu krievu valodu.
Šis darbinieces vārds - Valentīna .12.11.23 ap pulkstens 21: 00
kā arī vēlējos piebilst vēl pāris atgadījumus, pēdējo divu mēnešu laikā.
Nododot pāris pudeles kuras arī maxima bija pirtas - tātad nododu un gribu apmainīt čeku vai arī iegādāties pirkumus ja ir tāda iespēja.
Uz ko man pārdevēja atbild - šeit nav taras punkts jūs jau “zaklibali” citēju pārdevējas vārdus. Bet kādēļ es redzu reklāmas, ka var nodod jūsu uzņēmumā?
Teica tad gaidi 10 min. Nostāvēju 15-20 tā arī nemainīja man to čeku ar depozītu par nodotajām pudelēm. Par laimi, blakus bija sieviete gados, kura spēja man palīdzēt, pastāstīja ka to čeku var noskanēt pie kases iepērkoties. Pārdevēja man to varēja pateikt uzreiz, bet neteica. Es ar nezināju. Beigās man tas viss aizņēma daudz laika.
Pie pašnoreikinu kasēm mēdz būt lielas Rindas, bet pārdevējas sarunas un never vaļā kases un mēdz izkliegt uz pircējiem, lai nemācot viņas.
Spēle un spaida telefonu nepārtraukti, runā pa telefonu pie kasēm.
Nevēlējos sūdzēties, bet jūsu uzņēmums pārkāpj pārāk daudz noteikumus, kuru dēļ tiek ietekmēti pircēji, laiks un noskaņojums. Jo tikai maxima esmu ticis aizvainotos un padzīts. Ceru jūs rīkosieties lietas labā.
Комментарии (6)
Maxsimas bieži trūkst darbinieki, ta notiek, ka pieņem visus pēc kārtas, nepārbaudot vai tas darbinieks ir psihiski līdzsvarota.
Stāsti visu no paša sākuma. Kāds bija iemesls, kad tev teica "kur lien?" Nu nestāsti, ka vienkārši stāvēji. Jo stāvēšana un līšana ir 2 dažādas lietas.
Ko nozīmē teksts: "bet jūsu uzņēmums pārkāpj pārāk daudz noteikumus"?
Par kādiem konkrēti noteikumiem šobrīd ir runa? Kā Tu, pircējs būdams ,vari zināt veikala noteikumus? Par telefoniem varu tevi apbēdināt. Tas, ko Tu sauc par telefonu, tas ir maxima skeneris, kurš pilda gan telefona , gan skenera funkcijas,ar kuru katru dienu darbinieki taisa atskaites, un pircējiem par to vispār nav nekādas daļas!
Man jau kaut kā šķiet, ka esi tāda, kuru arī latviešu valodā vajadzētu nolamāt, bet latviešiem tā mentalitāte tāda, ka labāk paklusē, tā pēcpusdienā no kreivuškas gan dabūji iekšā.
Radās iespaids, ka esi no tiem gnīdu latviešiem ar UA karodziņu FB profilā, bet visās pārējās bildēs arī saukļi "Paliec mājās" un "Esmu vakcinējusies pret Covid-19"! 😂🤣😂🤣
Nu zini,ne vienmēr tie "ātrie vīna pircēji" ir tik jauki un pūkaini,kā paši domā,gan arī šeit kaut kas nav tik tīrs kā rakstīts.
Aaa,un neesi nemaz padalījies ar informāciju,kurā veikalā bija šīs abas briesmīgās divas pārdevējas vispār kasieres, jeb,kurā veikalā ir šī "briesmīgā" Valentīna. (:
piekrītu, par to, ka pašapkalpošanās kasēs ir rindas, bet neviens pārdevējs nenāk uz parasto kasi un neapkalpo, tikai staigā apkārt pa zāli un dara citas lietas.