Maxima - Slikts serviss
Sveiki, vēlētos saprast kāda funkcija ir kasēm, kas paredzēta vecākiem ar bērniem, un grūtniecēm. Kā arī, kpc cita pilsētas maxima šī funkciju Pilda, bet Saldū ne. Ja cita veikalā kasiere, piesaka pārējiem kad grūtniecēm un vecākiem ar bērniem ir priekšroka, tad Saldū tā pavisam noteikti nav, ne vienu pašu reizi, vai tiešām man pašai katru reizi ir jākliedz, kad varbūt tomēr apkalpos pa priekšu.
Es saprastu ja tā būtu parastā kasē, bet ja tomēr ir tāda kasē ar tādām priekšrocībām, tad kāpēc viņa nestrādā, ka arī tiešām ir grūti nostāvēt ilgstoši kājas, ja esi grūtniece, tad nevaig ieviest tādas kases ar tādu funkciju.
Labdien!
Paldies par sniegto informāciju un atvainojamies par sagādātajām neērtībām. Veikalam tiks atgādināts, kuriem klientiem šajā kasē ir priekšroka.
Ar cieņu,
Maxima Latvija
Комментарии (10)
Nevajag tad vispar iet uz veikalu, taas kases ir pilniigi liekas.
Pa veikalu leeni velkaas un taas kases neko nepalidz, tikai palidz justies vertigakai nevis reali ietaupa laiku.
Tad nevajag piedawat šādas kases, ar šādu funkciju. Un Jums jau nebūs spriest cik ātri pārvietojos pa veikalu. Tādēļ arī vēlos saprast kāda funkcija ir sij kasei, kāpēc citos veikalos strādā, bet citos ne. Un savu pretīgo žulti varat izgāzt citur, jo kā redzu nav Jums atbilde uz manu sūdzību.
Funkcija ir tāda kā tew pašai jāsaka lai tevi laiž jo kasierei nav laika skaties vai kāda grutniece vai ar bērnu viņai jāstrādā
Un otru kart neesi nekāda īpašā būtne kurai ir bērns visiem ir bērni ne tev vienigai
Pārsvarā pie šīm kasēm ir pensionāri, kuri, ja palūdz palaist pa priekšu , atbild arī diezgan aizskaroši, pārdevējām arī vienalga. Protams ne visur, bet vismaz Rīgā šādas situācijas var novērot ļoti bieži.
Ļoti cienījamie Maximas valde!
Sakiet lūdzu cienīt savus darbiniekus un ieklausīties darbiniekos nevis klientiem kuri sudzas ja tā turpināsiet jūs paši sedesiet kasē un apkalposiet savus ideālos klientus.
Cik nu esmu redzējis, ja rindā stāv parastie pircēji un pienāk kāds are bērnu vai ratiem un pasaka, lai palaiž pa priekšu, cilvēki palaiž, jo viņi zin kādā kasē viņi stāv un neviens nekliegs virsū,ka viņi pirmie te stāvēja
Cienijamais darbiniek, ka jebkura apkalposanas sfera, Jums jau vajadzetu zinat, ka klientam vienmer ir taisniba. Pate stradaju veikala, nekad neesmu izturejusies necienigi pret pirceju, ka ari sawa darba pienakumi ir japilda, nepatik nu tad var kur citur stradat. Klientam nav jasanem negativa, vai aizskarosa atieksme no Jums. Un ja ir sads pakalpojums tad ari vinam butu jastrada, ka jebkuram citam pakalpojumam ko piedava.
Daudziem cilvēkiem patīk darbs apkalpošanā, kalpot savam saimniekam un klientiem jo pašiem ir kalpa mentalitāte, bet vēl lielāka daļa cilvēku tur strādā, jo cita nespecializēta darba nav un kaut kādu cieto algu tomēr vajag. Un tiem cilvēkiem pie dir..as visi tie apkalpošanas principi.
Klientam nav vienmer taisniba! Beidziet jau visur bazt to muldēšanu! "klientam vienmer ir taisniba", "veikals strada lidz pedejam klientam". Nav ne klientam taisniba, un veikals ka ari ta darbinieki strada lidz noteiktam laikam, (nerunaju protams par tiem veikaliem kura pardeveji strada par procentu no pardota) . Ja, kasierim jabut pieklajigam, na jametas virsu pircejiem nedrikst. Bet ja pircejs met tev seja preces, splauj seja vai apsauka visadi un pazemo... Gribetu redzet to cilveku kurs nekadi nereagetu uz sadam izdaribam. Klienti nak uz veikalu un uzskata ka visiem veikala darbiniekiem ta klienta prieksa jaklanas un vispar atdot preci bezmaksas lai tikai šis neraudatu. Kasierim galvas vieta nav skenera vins nevar redzet ka tur 7 klients Rinda ir grutniece vai mamina, vina strada un vinai jastrada atri, to no vinas pieprasa vadiba. Tpc jums nekas nenotiks ja jus kka peversisiet citu klientu vai kasiera uzmanibu tam ka jums ir prieksroka.
Cik jau var rakstīt par to, ka klientam vienmēr ir taisnība? Kurā planetā jūs dzīvojat. Nu nav tam klientam vienmēr taisnība, nav... Tas ka vinš ir klients nedod vinam tiesības rupji izturēties pret veikala darbiniekiem. Ja grib lai pret viņiem izturas ar cieņu, lai paši ta uzvedas. Ja "klients"stāv un auro uz kasieri, nebrīnīšos ka kasieris atbildēs ar to pašu, tur nestrāda roboti. Visam ir sav robeža. Un kasieris arī neskatās kas tur vinam Rindā stāv, grūtniece vai omīte, vinš vienkārši cenšas ātri visu izdarīt. Vienkārši ļoti daudzi cilvēki, tai skaitā arī sūdzības autore nāk uz veikalu "izspļaut" savu sliktu noskaņojumu. Darbinieks tak viniem nevar atbildēt, a ja atbildēs vini uz vinu pasūdzēsies, un vienalga dabūs apmierinājumu. Cita prieka šajā dzīvē tiem civēkiem nav. Viņi klačojas visūr un par visu-bērni par skaļu, dzīvnieki netīri un skaļi, ne ta esi apğerbies, ne ta runa, parak karsti, parak vesi, parak slapji... Jums pašiem savu salu vajag, bet labāk planētu